  • Data: 2008-02-27 21:25:41
    Temat: Re: Adwokat chce mnie oskalpować - czy słusznie ??
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <h...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Kristofuros @kki.pl>" <gkri<wytnij> napisał w wiadomości
    news:fq4kg3$rqq$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > A czy za pracę nie wykonaną lub wykonaną źle też się płaci ??

    Adwokatowi placi sie za prace nie za jej efekt. Za efekt to mu mozesz dac
    gratis:)

    > Przecież tą kwotę 5 mln. na dzień dobry wymyślił adwokat

    A adwokata wymysliliscie wy. A on tych 5 milionow nie wzial z kosmosu tylko
    zapewne na podstawie waszych oswiadczen, przedstawionych faktow/dokumentow
    etc. Jesli wiedzieliscie ze owe 5 mln to suma mocno zawyzona to czemu nie
    protestowaliscie? Jesli nie wiedzieliscie - to skad mial wiedziec adwokat,
    ktorego wy wynajeliscie?

    > i teraz od tej kwoty mam mu zapłacić ?

    Ano

    HaNkA