  • Data: 2009-12-16 08:51:43
    Temat: Re: Adres zamieszkania a zameldowania ktos potrafi pomóc ?
    Od: Przemo Scifo <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 16 Gru, 09:27, Tomasz Kaczanowski
    <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl> wrote:

    > Dlaczego łamie? Jeśli jest zameldowany czasowo, nie łamie.
    > Też miałem tak przez pewien okres czasu - na stałe zameldowany bylem w
    > moim mieszkaniu, czasowo, tam, gdzie bylo mi wygodniej.
    >
    > --
    > Kaczushttp://kaczus.republika.pl

    No myslalem że dzis nie ma meldunków tak jak kiedys. Pytanie dlaczego
    w NIP-3 jest osobno adres zamieszkania i zameldowania ??? Sprawa w
    urzędzie skarbowym wyszła jak przy rejestracji dzialalnosci wpisalem
    adres dzialania firmy i zamieszkania ten sam. Dziwne w sumie od 3 lat
    rozliczam sie razem z zona w urzedzie skarbowym wlasciwym dla miejsca
    zamieszkania i jakos wczesniej nie przeszkadzalo urzedowi skarbowymi
    wlasciwemu dla adresu zamedlowania czy rozliczam sie z w tym drugim
    urzędzie, choc oczywiscie co roku zglaszalem powiadomienie ze bede sie
    rozliczal w tym drugim urzedzie. Co to radzicie co mam teraz zrobic ??