  • Data: 2009-12-16 08:08:02
    Temat: Re: Adres zamieszkania a zameldowania ktos potrafi pomóc ?
    Od: "andreas" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Przemo Scifo" <p...@g...com> napisał w wiadomości
    news:a6fde2f4-a502-42a6-afd7-059322477ae7@f20g2000vb
    l.googlegroups.com...
    Witam. W dowodzie osobistym mam inny adres zameldowania niż faktyczny
    adres zamieszkiwania. Czy można mieć odrębny adres zameldowania a inny
    zamieszkiwania, bo tak niby wynika np. z formularza NIP-3 ? W związku
    z tym że mam wezwanie z urzędu skarbowego w sprawie wyjaśnienia adresu
    zamieszkania, akurat z tego urzędu który jest właściwy dla mojego
    miejsca zameldowania, już nie wiem czy muszę mieć np. w dowodzie
    osobistym faktyczny adres zamieszkiwania ?? Dodam może że miesiąc temu
    byłem w urzędzie skarbowym (też po wezwaniu) ale właściwym dla miejsca
    zamieszkania i tam złożyłem formularz NIP-3 o faktycznym adresie
    zamieszkania. Czy nie powinno to wystarczyć dla tego drugiego urzędu
    skarbowego (własciwego ze wzgledu na adres zameldowania) ? Czy znów
    muszę osobiście (jeszcze przed świetami) jechać i znów wypełniać
    kolejny NIP-3 >??? Dzięki za szybką odpowiedź.. Pozdrawiam

    A dlaczego Twój adres zameldowania nie jest taki sam jak zamieszkania? Wiesz, że
    łamiesz prawo?

    O ile wiem, to prawie nikogo poza wydziałem meldunkowym, nie interesuje adres
    zameldowania, więc nie wiem z czym masz problem w skarbowym.

    --
    andreas