  • Data: 2005-05-30 09:40:38
    Temat: Re: Adres MAC karty sieciowej
    Od: "WigNET" <w...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Paweł Daszczuk ongiś napisał:
    > Zgadza się, byłem zresztą u admina, po dogłębnej analizie regulaminu, i
    > powiedziałem prosto w oczy, że zmiana adresu MAC nie będzie stanowiło
    > naruszenia regulaminu, zmieniłem mac'a i wszystko gra,
    [...]
    > Dowiedziałem się też że zmiana maca przez admina ponad 2x w roku kosztuje
    > 150 zł :) czego oczywiście nie ma w cenniku, w związku z tym byłby kolejny
    > punkt zaczepienia dla ewentualnych sporów.
    Dosyć dawno poruszany wątek, jednakże ktoś może go jeszcze "wygooglować" i coś
    nie tak sobie pomyśleć o naszej firmie (wskazanej w linku). Dlatego też zgodnie
    z przysłowiem "lepiej późno niż w cale" postanowiłem parę kwestii sprostować:
    1. nigdy Pan u mnie nie był,
    2. rozmawialiśmy na ten temat przez telefon i w rozmowa przebiegała nieco
    inaczej niż opisana powyżej.
    3. powodem nieporozumienia była zła interpretacja cytowanego przez Pana pkt. 7
    Regulaminu - z naszej strony jest to tylko i wyłącznie zabezpieczenie na
    wypadek ew. pretensji z tyt. braku dostępu do Internetu po zmianach sprzętowych
    po stronie Użytkownika,
    4. wskazałem kilka opcji rozwiązania pańskiego problemu (chcąc zaoszczędzić
    zdecydowal się Pan na arpspoofing i ja to rozumiem),
    5. nie rozumiem natomiast skąd się wzieła kwota 150 zł skoro w cenniku od
    początku było 15 zł ??? - tu Pan niedoczytał (ew. nie dosłyszał),
    6. czas pokazał, że nie było "kolejnego punktu zaczepienia dla ewentualnych
    sporów".

    W zw. z pow. przykro mi, że tak Pan potraktował sprawę na forum - zwłaszcza, że
    nasza sieć znana jest z "liberalnego" podejścia do różnych potrzeb naszych
    Użytkowników (tzn. nie ma sprawy, w której nie można się z nami dogadać).

    T. Mazurek
    --
    ~~ potrzeby są proporcjonalne do stanu posiadania ~~
    ~~~~ hint: dobierz odpowiednie proporcje ~~~~