  • Data: 2004-12-28 19:06:24
    Temat: Re: Adres MAC karty sieciowej
    Od: "Paweł Daszczuk" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Operator przydziela Abonentowi numer IP i nazwę hosta, zobowiązując
    > zarazem
    > Abonenta do używania zarejestrowanej w systemie karty sieciowej. Zmiana
    > karty sieciowej (ew. adresu fizycznego sprzętu) przez Abonenta wymaga
    > bezzwłocznego powiadomienia Operatora.
    >
    > Według mnie nie będzie, bo ja nie zmieniam adresu karty, której używam na
    > inny (np by mieć szybsze połączenie od sąsiada) ale używam tego samego
    > adresu.

    Zgadza się, byłem zresztą u admina, po dogłębnej analizie regulaminu, i
    powiedziałem prosto w oczy, że zmiana adresu MAC nie będzie stanowiło
    naruszenia regulaminu, zmieniłem mac'a i wszystko gra, aha ktoś pytał się o
    regulamin w formie elektronicznej http://www.wignet.pl/LAN/index_lokal.html
    (niestety z ramkami)
    Dowiedziałem się też że zmiana maca przez admina ponad 2x w roku kosztuje
    150 zł :) czego oczywiście nie ma w cenniku, w związku z tym byłby kolejny
    punkt zaczepienia dla ewentualnych sporów

    Dzięki za zainteresowanie,
    Paweł Daszczuk