    From: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Adobe i wersje Trial - żądanie licencji przez Policję
    Date: Thu, 18 Oct 2007 09:06:01 +0200

    Grzegorz Derebecki napisał(a):
> [...]
    > Pół roku temu odwiedziła mnie policja w celu sprawdzenia legalności
    > oprogramowania.
    > Jako, że nie używam żadnych programów p2p czy tym podobnych myślałem,
    > że problemów nie będzie
    > Dziś dostałem informacje z prośbą o dostarczenie licencji do programów
    > firmy Adobe.
    >
    > Moje zdziwienie polega na tym, że były to wersje Trial które po prostu
    > zapomniałem odinstalować (komputer na którym je zainstalowałem nie był
    > zbyt często używany).
    >
    > Przeglądałem licencję Adobe photoshopa cs2 (bo o nim i o ilustratorze

    nedCS2.pdf
    > (daję link ponieważ nie da się kopiować z tego dokumentu)
    >
    > Po przeczytaniu punktu 14.4 i 14.5 zastanawiam się czy miałem
    > obowiązek odinstalować to oprogramowanie
    > czy nie? Zaznaczam, że nie używałem go już po okresie próbnym (30-
    > dniowym)

    \nawet jakbys nie musial odisntalowac to nie popelniasz przestepstwa
    gdyz nie ma spelnionej przeslanki mowiacej o uzyskaniu 'od osoby
    nieuprawnionej' .

    ps
    nie ma czegos takiego jak 'kontrola legalnosci oprogramowania'

    --
    IDZ NA WYBORY! Albo ONI zagłosują ZA CIEBIE!
    http://pl.youtube.com/watch?v=KHoe8S_HF7s