eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoAdministrator pobiera czynsz - a budynki nie sa oddane do zamieszkania › Re: Administrator pobiera czynsz - a budynki nie sa oddane do zamieszkania
  • Data: 2005-08-28 22:49:51
    Temat: Re: Administrator pobiera czynsz - a budynki nie sa oddane do zamieszkania
    Od: "MarekZ" <m...@w...irc.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "rafal" <r...@v...pl> napisał w wiadomości
    news:desc2n$9rs$1@news.onet.pl...

    > Sasiad zwrocil mi uwage ze pradopodobnie adminitrator (developer)
    > pobiera czynsz bezprawnie przez kilka miesiecy, oczywiscie pomijam
    > oplaty licznikowe. Natomiast skoro dopiero w lipcu budynek otrzymal
    > oficjalne pozwolenie na zamieszkanie to chyba za kilka miesiecy
    > czynsz mieszkancy placili bezpodstawnie?
    >
    > Szukalem w Googlach ale nie natrafilem na zadne informacje, które
    > naprowadzilyby nas na "trop"

    Co do zasady, nie placisz zadnego czynszu. Placisz oplate za
    utrzymanie czesci wspolnej plus wynagrodzenie za zarzadzanie.
    Pozwolenie na uzytkowanie, nie ma tu raczej nic do rzeczy. Czesto
    budynki latami po wprowadzeniu sie mieszkancow nie posiadaja
    pozwolenia na uzytkowanie. A czesc wspolna utrzymywac trzeba. Kto
    zatem ma ja utrzymywac ? Ano wlasciciele. To nie spoldzielnia
    mieszkaniowa czy inny dziwny twor, to normalna wlasnosc !

    marekz