  • Data: 2003-03-11 08:55:43
    Temat: Re: Abonament RTV - jeszcze w tej kwestii
    Od: m...@t...pl.N.O.S.P.A.M (Witek Mozga) szukaj wiadomości tego autora

    >Co do sprawy sądowej też się mylisz, ściąganie abonamentu podlega
    >egzekucji administracyjnej - choćby Wyrok Naczelnego Sądu
    >Administracyjnego - Ośrodek Zamiejscowy w Gdańsku z dnia 15 września
    >1999 r. I SA/Gd 1382/97) [poszło o wiertarkę zajętą w czasie egzekucji
    >pod nieobecność dłużnika ;) ]

    Ja tylko podaje za "Wprost", ze nie bylo sprawy w sadzie za
    *nieplacenie abonamentu* a Ty mi dziure w brzuchu wiercisz jakas
    wiertarka :-). Wprost sugerowalo, ze takiej sprawy nie ma, bo organa
    boja sie pozwac dluznikow ze wzgledu na slabe argumenty prawne. Byc
    moze gdyby pozwali, to absurd tego przepisu o placeniu abonamentu
    otarlby sie o NSA i... no i nie wiadomo...

    --
    Witek
    http://www.trimen.pl/witek/