  • Data: 2006-10-03 15:56:40
    Temat: Re: ASTER wyłącza sieć za netykietę?
    Od: Juzek Kocimientka <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Katarzyna M napisał(a):

    > Odłączenie za netykietę oznacza nic innego, jak ostrzeżenie za szerzenie
    > pornografii dziecięcej i innych materiałów, których przechowywanie i
    > rozpowszechnianie jest zabronione.

    Oj chyba ci się Netykieta pomieszała z Kodeksem Karnym :D Za
    przechowywanie bądź rozpowszechnianie pornografii dziecięcej ma się
    proces. Za łamanie Netykiety zmienia się dostawcę :> Ale kluczowy jest
    tutaj regulamin usług, który chyba jest integralną częścią umowy na
    dostęp do Internetu jaką podpisuje się z Asterem. W przypadku do którego
    mnie poproszono winny był wirus, który rozsyłał zawirusowane e-maile.

    > Najprawdopodobniej ktoś używa Twojego IP i rozsyła ww treści. Zwróć się
    > pisemnie do Astera, ze nie masz z tym nic wspólnego i prosisz ich o
    > zweryfikowanie połączeń z Twoim kompem! Sprawa generalnie na tym się
    > kończy.

    Generalnie to w przypadku w/w treści sprawa na tym się ZACZYNA :D Nie
    wiem co prawda co w/g ciebie oznacza termin "weryfikowanie połączeń" ale
    może chodzi o ich wykaz.