    From: Habeck Colibretto <h...@N...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: ALLEGRo - po raz drugi...
    Date: Wed, 21 Feb 2007 15:54:17 +0100

    Dnia 21.02.2007, o godzinie 15.37.23, na pl.soc.prawo, szerszen napisał(a):

    > niech ci bedzie, daje mozliwosc, jednak biorac pod uwage, ze sprzedajacy
    > ma prawo odwolac oferty i zakonczyc aukcje wczesniej, to wg mnie po
    > wyslaniu odwolania z systemu, mozna by takiego goscia spuscic na drzewo
    > niezaleznie od tego czy oferte by odwolal, w mysl tego ze wszyscy powinni
    > byc traktowani tak samo i miec takie same prawa

    To co piszesz to byłby ideał (z tym spuszczaniem na drzewo). Ale licytując
    ponosisz ryzyko, że sprzedający nie odwoła Twojej oferty. Po Twoim wygraniu
    (mimo, że chciałeś odwołać) aukcja nadal jest wiążąca. Jak by się do tego
    sąd ustosunkował to już insza inszość. Ale Ty - jako kupujący - dobrze
    wiesz jakie są reguły. :)
    Zapraszam na apa. :)

    --
    Pozdrawiam,