  • Data: 2011-08-18 10:40:46
    Temat: Re: ALKOHOLE 24h jakiś przepis?
    Od: mvoicem <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    (18.08.2011 11:32), Mark wrote:

    > To moze zacznij dzialania zmierzajace do tego by nie byla to fikcja?
    > Jak Straz Miejska bedzie non stop walila mandatami (a mandaty to cos co uni
    > wrecz uwielbiaja) to teren szybko sie oczysci. Jak Straz Miejska sie boi ( a
    > odwazni to oni raczej nie sa) to niech patroluja z Policja.

    Obawiam się, że
    - nawet jak SM bądź policja będzie waliła mandatami, to rotacja klientów
    pewnie jest taka że w praktyce nie będzie takiego zjawiska że ktoś
    dostał mandat i następnym razem zachowuje się już grzeczniej, żeby nie
    dostać następnego. Zwłaszcza że SM/Policja będzie to robić na tyle
    rzadko że nie będzie wymaganego "zagęszczenia mandatów",

    - SM/Policja raz czy dwa zrobi akcję mandatową, a potem będzie to robić
    na tyle niemrawo że nie będzie to miało żadnego sensu, tłumacząc się tym
    że brak ludzi, brak środków, tyle ważniejszych spraw itd....

    Zaś to że młodzieńcy z piwem będą mieli Twata na oku i będą mu utrudniać
    życie, to ma niemal jak w banku.

    p. m.