    From: "Szerszen" <s...@t...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: ABORCJA dys.
    Date: Wed, 21 Nov 2007 19:03:18 +0100

    news:fi1iu5$2g5$1@news.onet.pl...

    > Ja? Ja twierdzę, że nie rozróżniasz komórek od organizmu, a Ty mi wylatujesz z
    > porównaniem drzewa do człowieka.

    jedno i drugie jest organizmem, jak nie wiesz co to jest porownanie, to mzoe
    wroc do podstawowki

    > Nie

    no prosze, a jednego od drugiego bez badan genetycznych nie odroznisz, jaka jest
    wiec wg ciebie roznica na tym etapie rozwoju?

    > Do momentu zagniezdzenia sie, zygota a potem zarodek, sa samowystarczalne

    nie sa, poniewaz usuniete z tego sodowiska natychmiast zgina

    > To moze swiadomosc tez sie rozwija?

    najpierw musi sie zaczac

    > Rozmawiamy o poczatku zycia, ktore jest wyrazny i jednoznaczny.
    > Smierc to proces,

    smierc tez jest jasna i wyrazna, sa jasne symptomy smierci i na ich podstawie
    mozna stwierdzic kiedy mniej wiecej zaczyna sie zycie

    > Ludzki płód nie jest istotą ludzką!?
    > To czym ???

    ludzkim plodem, istota ludzka to etap koncowy

    czy jajko to kura?

    > A ten organizm to jaką niby ma klasyfikację biologiczną?

    jest ludzki, ale nie jest czlowiekiem

    > Czyli tchnienie Ducha?

    w sumie czego sie mozna po tobie spodziewac

    > Ależ ja rozumiem, że dla Ciebie człowiek to mózg.
    > Tyle, że to jest TWOJE kryterium, biologiczne jest zupełnie inne.

    nie mowimy o biologicznej klasyfikacji
    tylko o tym co czyni czlowieka czlowiekiem i co odroznia go od zwierzecia

    wszystko mozna lub bedzie mozna przeszczepic, oprocz mozgu, bomozg to dana
    osoba, jej swiadomosc, pamiec, zachowanie, wszystko