  • Data: 2005-12-09 12:31:02
    Temat: Re: A b o n a m e n t RTV jest nielegalny.
    Od: "Krzysiek M." <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Podobnie może być z kierowcami. Przecież mogę powiedzieć, że kupuję nowy
    > samochód żeby postawić go sobie na podwórku i patrzeć na niego, prawda? W
    > końcu mnie stać. Więc czemu mam płacić OC???
    > A jeśli Ci się nie podoba to po prostu nie płać i już. Nie płać OC, nie
    płać
    > podatków itd...
    > Pozdr.
    > RJ

    I tak powinno być co nie znaczy, że jest :).

    A w ogóle to OC nie powinien płacić posiadacz samochodu tylko kierowca.

    W sumie proste do rozwiazania: każdy płaci za Siebie, sam zbiera
    zniżki/zwyżki. Powinny ubezpieczenia być dostępne na stacjach benzynowych
    itp. /dniowe, tygodniowe i miesięczne a na dłuższy okres czasu normalnie
    zawierana umowa z towarzystwem i zbierane zniżki/zwyżki/ Różne ubezpieczenia
    do różnych kategorii posiadanych w PJ. Np. czasami tylko kieruję ciężarówką,
    a cały czas osobowym - zawieram umowę na ubezpieczenie osobowe - mogę
    jeździć tylko osobówką do 3,5t, a jak potrzebuję jechac czymś większym to
    dokupuję na stacji ubezpieczenie na ciezarówkę na np dzień , tydzień czy
    miesiąc.

    --
    Krzysiek M.

    ps. ale chyba jestem idealistą :(:)