  • Data: 2005-12-09 07:56:21
    Temat: Re: A b o n a m e n t RTV jest nielegalny.
    Od: "Robert J." <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Podobnie jest z abonamentem RTV - wpłaty są kierowane wyłacznie na TVP
    > - nie widze powodu aby osoba która ogląda wyłącznie Polsat i TVN miała
    > płacić abonament RTV

    A jak to rozwiążesz? Każdy może "zadeklarować" że nie ogląda "publicznej"
    :-))). Pytanie w jaki sposób to zrobić? Mówisz dekodery... A kto za to
    zapłaci? Poza tym już widzę te rzesze dziadków emerytów stawiających obok TV
    dodatkowe dekodery :-))). Owszem, teoretycznie jest to do zrobienia, ale
    często praktyka wygląda zupełnie inaczej...
    Podobnie może być z kierowcami. Przecież mogę powiedzieć, że kupuję nowy
    samochód żeby postawić go sobie na podwórku i patrzeć na niego, prawda? W
    końcu mnie stać. Więc czemu mam płacić OC???
    A jeśli Ci się nie podoba to po prostu nie płać i już. Nie płać OC, nie płać
    podatków itd...
    Pozdr.
    RJ

    > Tak jak abonenci telefonow w przypadku TV powinny byc indywidualne
    > umowy a sygnał TVP powinien być kodowany

    Pokaż mi operatora u którego możesz kupić telefon tylko do wysyłania SMS-ów
    :-). Spróbuj w salonie powiedzieć że nie chcesz mieć możliwości dzwonienia
    tylko pisania, więc chcesz płacić mniej. Już widzę minę panienki z okienka
    ;-)))