  • 11. Data: 2024-05-27 20:16:21
    Temat: Re: 5000 zł grzywny za ścieżkę rowerową
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 27.05.2024 o 18:44, Animka pisze:
    > Po chodniku można, a po ścieżce rowerowej już nie?
    > Przecież dzieci zawsze z opiekunami jeżdzą.

    Głosuj dalej na Czaskoskiego to będziesz niosła i dziecko i rower
    poboczem ;-)

    Ja pierdolęęęęęę.

    Co za SPIERDOLONY PRAWNIK to wymyślił?

  • 12. Data: 2024-05-27 20:21:52
    Od: _Master_ <...@...pl>

    > Zastanawiałeś się dlaczego nie wolno po ścieżce rowerowej? Może jednak
    > chodzi o dobro dziecka. Na ścieżce kolaż może go nieźle poturbować, na
    > chodniku trudniej.

    Zastanowiłeś się dlaczego jakiś pojebany ojciec wypuścił go z domu?
    Świat jest taki NIEBEZPIECZNY ;-)

  • 13. Data: 2024-05-27 20:22:54
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 27.05.2024 o 18:41, Shrek pisze:
    > Za to na chodniku może go porutbować rolkarz hulajnogista.

    Wężykiem ;-)

  • 14. Data: 2024-05-27 20:27:49
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 27.05.2024 o 20:14, _Master_ pisze:

    > Skoro dziecko na rowerku jest PIESZYM to OCZYWISTE że może po jezdni.
    >
    > Nie może po ścieżce

    W sumie lega artis tak wychodzi - jak jest jednia i tylko DDR obok... to
    po jezdni:P ale pod prąd - przepis najważniejszy:P

    https://www.google.pl/maps/@52.4171229,20.6897784,3a
    ,75y,344.4h,69.22t/data=!3m6!1e1!3m4!1s3l1OSirxsMnIB
    __sQAtHLA!2e0!7i16384!8i8192?entry=ttu

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 15. Data: 2024-05-27 20:28:11
    Od: _Master_ <...@...pl>

    Codziennie jeżdżę ścieżką rowerową i podział rowery tu a piesi tu jest
    jak najbardziej logiczny i sprzyjający bezpieczeństwu.

    Co 100 m jakiś kulson musiałby tam wystawiać MANDAT a zagrożeń tylko by
    przybywało bo nawet małe dziecko jedzie szybciej niż idzie pieszy.
    Ilość wyprzedzania/omijania znacznie by się ZWIĘKSZYŁA.

    Co za SPIERDOLONY PRAWNIK WYMYŚLIŁ TAKI PRZEPIS?

  • 16. Data: 2024-05-27 20:28:52
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 27.05.2024 o 17:14, Shrek pisze:
    > Po chodnikach. Mój jak jedzie sam to popyla po chodnikach. Jak jadę z
    > nim, to jak jest ścieżka to po ścieżce. W dupie mam że nie wolno:P

    Jesteś normalnym, białym, myślącym człowiekiem.

    Dlaczego więc głosujesz na lewaków?

    PS. Ciekawe czy za Tuska kulsony będą bardziej ambitne?

    Przez 8 lat jak łamałem jebane przepisy rowerowe żaden się nie odważył
    do mnie wystartować ;-)

    Mam się bać? ;-)

  • 17. Data: 2024-05-27 22:48:42
    Od: Michał Jankowski <m...@f...edu.pl>

    W dniu 27.05.2024 o 20:27, Shrek pisze:

    > W sumie lega artis tak wychodzi - jak jest jednia i tylko DDR obok... to
    > po jezdni:P ale pod prąd - przepis najważniejszy:P

    Jak nie ma chodnika ani pobocza albo występuje "niemożność korzystania z
    nich" to wolno iść po ddr.

    MJ

  • 18. Data: 2024-05-27 23:04:17
    Od: n...@o...pl

    Animka <a...@t...wp.pl> napisał(-a):

> [...]
    -na-rowerze-i-dzwonienie-na-pieszych,408650.html

    > Nie przeczytałeś chyba tego artykułu. Podobno dzieciom do 10 lat nie
    > wolno jeździć po ścieżkach rowerowych.

    Od zawsze o tym wiem.

    > To po jezdniach mają jeździć?

    Czego nie rozumiesz w stwierdzeniu, że "dziecko do 10 lat na rowerze jest
    pieszym"?

  • 19. Data: 2024-05-27 23:09:21
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 27.05.2024 o 20:28, _Master_ pisze:

> [...]
    >

    > PS. Ciekawe czy za Tuska kulsony będą bardziej ambitne?
    >
    > Przez 8 lat jak łamałem jebane przepisy rowerowe żaden się nie odważył

    Może miałeś większy rower od nich? :)

    > Mam się bać? ;-)

    Robert

  • 20. Data: 2024-05-28 15:39:51
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 27.05.2024 o 23:04, n...@o...pl pisze:
    > Czego nie rozumiesz w stwierdzeniu, że "dziecko do 10 lat na rowerze jest
    > pieszym"?

    nie rozumiem co artysta/autor chciał osiągnąć?
    Co jarał i dlaczego tak go sponiewierało? ;-)