  • Data: 2009-12-25 14:06:47
    Temat: Re: 50%-owy parytet płci wśród sędziów - jak najszybciej!
    Od: SzalonyKapelusznik <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 25 Gru, 14:07, Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> wrote:

    >    Nale a oby jeszcze udowodni , e wyroki wydawane przez jedn z p ci
    > s  niesprawiedliwe. Bo z faktu, e dziecko w 95% trafia do matki nic
    > takiego nie wynika. Wr cz przeciwnie - wydaje si , e tak jest bardziej
    > naturalnie.
    >
    > --
    > Liwiusz

    No, plci zenskiej wydajacej wyroki tez sie chyba tak wydaje. Na trzy
    znane mi przypadki, we wszyskich orzekaly kobiety. W doch przyznano
    opieke matce. W jednym byla bezrobotna samotna a ojciec mial prace,
    konkubine (bo sprawa ciagnela sie tylko 5 lat) i wlasny dom. Matka
    przepisala dziecko do szkoly gdzie ona mieszkala zeby dziecko "musialo
    dojezdzac 20 km jakby mieszkalo z ojcem". W drugim psycholog sadowy
    wydal orzeczenie ze dziecko jest silnie zwiazane emocjonalnie z ojcem
    i jemu powinna byc przyznana opieka. Wyrok? Przyznanie opieki matce bo
    15-latkowi potrzeba kobiecej reki.