  • Data: 2013-11-30 20:48:31
    Temat: Re: 4G LTE w Play BEZ LIMITU
    Od: hikikomorisan <h...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ja tam bym się zastanowił nad operacjami "z urzędu" ;)

    Wiem dlaczego... Bo jakby tego nie zaplanowac to final bylby "mialo byc
    tak pieknie, a wyszlo jak zwykle".

    Czy w tym kraju nie moze nigdy nic sie udac, ot tak, nie przypadkiem,
    tylko zamierzone, przemyslane, celowe.

    Choodzi mi oczywiscie o sfere urzednicza.

    Bo wiekszosc ludzi i firm prywatnych to jakoms cudem "swietuje sukces za
    sukcesem" tylko jakos nie robia z tego przecinania wstegi.

    Po prostu - plan, realizacja, poprawne wykonanie - to cos normalnego.

    http://www.bankier.pl/wiadomosc/Chcesz-biedowac-na-s
    tarosc-Zaufaj-panstwu-2929060.html

    zen.aspx