  • Data: 2017-06-15 15:01:33
    Temat: Re: 400zł dla kogo
    Od: Trefniś <t...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu .06.2017 o 14:34 A. Filip <a...@b...pl> pisze:

    > A niby kurwa dlaczego *tak ma być*?
    >
    > Kablówka powinna płacić TVP za udostępnianie TVP *jeśli klient chce TVP*.
    > AFAIR obecnie kablówki *muszą* udostępniać TVP.

    Ja nie dyskutuję o logice, czy sprawiedliwości.
    Uściślam stanowisko pobierających abonament.

    W ogóle lata temu, kiedy DVB-T w Polsce było w planach, np. na
    pl.regionalne.wroclaw poddawałem w wątpliwość sens przechodzenia na
    telewizję cyfrową.
    Zwyczajnie taka TV nie dorasta technologicznie i "filozofią" do XXI wieku.
    Po prawie dziesięciu latach śmiem twierdzić, że miałem rację. Pieniądze
    ("państwowe" i prywatne) korzystniej było wydać na infrastrukturę
    internetową oraz dostęp kablowy.

    Abonament?
    Nie wiem na przykład, dlaczego każdy musi w ramach abonamentu płacić np.
    na TV Biełsat, która jest w strukturach TVP i z jej budżetu jest
    finansowana.
    "Rozbuchanie" TVP związane z jakimiś kanałami tematycznymi, do których nie
    każdy abonent ma dostęp, to kolejne, nieuzasadnione koszta!
    Strumieniowanie programu TVP za pieniądze z abonamentu też uważam za
    nieuzasadnione.
    Skoro za TV "rozsiewczą" mam płacić, to dlaczego mam komuś sponsorować
    telewizję internetową?

    --
    Trefniś