eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawo4 policjantów zatrzymanych za pobicie zatrzymanego › Re: 4 policjantów zatrzymanych na 48h za pobicie zatrzymanego, aż jeden aresztowany
    Subject: Re: 4 policjantów zatrzymanych na 48h za pobicie zatrzymanego, aż jeden
    aresztowany
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    From: Shrek <...@w...pl>
    Date: Wed, 30 Dec 2020 19:27:03 +0100

    W dniu 30.12.2020 o 10:59, A. Filip pisze:

    > Co z tego że są paragrafy jeśli są "słabo wykorzystywane"?

    Jakbyś nie udawał idioty to pewnie byś ogarną, że piętnuję sytuację w
    której policjanci niszczą dowody a prokuratorzy udają że tego nie widzą.

    > A ogólniej chodziło o "przełożenie polityczne": czy to się za PiS
    > zaczęło albo wzmocniło.

    Nie wiem - piętnuję tak czy inaczej. I uważam to za skurwysyństwo. Na co
    liczyłeś - że powiem, że jak za peło to dobrze?

    > "Wojna wrażeń" to czysta
    > strata czasu bo o inne wrażenie jeszcze łatwiej niż inną opinie.

    nie obchodzi mnie twoje wrażenie. Niszczenie przez policjantów dowodów
    swoich przestępstw jest równie karygodne za peło jak i za pisów. Jedyna
    różnica, że policjant za pisu to kulson, ale to nic nie zmienia;)

    --
    Shrek