eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawo32% podatek dochodowy narusza konstytucyjną sprawiedliwość społeczną - zdaniem RPO › Re: 32% podatek dochodowy narusza konstytucyjną sprawiedliwość społeczną - zdaniem RPO
  • Data: 2009-07-17 15:19:30
    Temat: Re: 32% podatek dochodowy narusza konstytucyjną sprawiedliwość społeczną - zdaniem RPO
    Od: "Sandra" <sandra.lauer(nie pisz bez sensu)@op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Jak już jesteś taka precyzyjna, to gdzie w ustawie
    > jest zdefiniowana ta kwota wolna? :-)

    Jest zdefiniowana kwota zmniejszająca podatek to termin z ustawy
    kwota ta powoduje że istnieje kwota wolna od podatku - to termin z życia.
    Jak zwał tak zwał nikt nie płaci 19% efektywnego podatku w I progu
    a tak liczył przedpiśćca.
    Nie jestem precyzyjna prawnie (nie moja specjalność) - tylko rachunkowo.

    Sandra