  • Data: 2006-02-21 12:45:48
    Temat: Re: 20 mln zł na Świątynię Opatrzności
    Od: "Tiger" <c...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Uzasadnij mi to twierdzenie a do tych 20 mln dorzucę jeszcze swój
    > miesięczny
    > dochód.

    Dobrze.

    1) Zwiekszone dochody regionu z tytulu ruchu turystycznego;
    2) Wzrost prestizu na arenie miedzynarodowej;
    3) Wzrost morale spoleczenstwa (nie zartuje);
    4) Spelnienie danego przez narod polski slowa;
    5) Wzbogacenie Narodu o pomnik architektury sakralnej (bo domyslam sie, ze
    bez naprawde wyjatkowego projektu taki obiekt nie powstanie).

    I jeszcze troche innych pochodnych powyzszych.

    Pozdrawiam,

    Tiger