  • Data: 2008-11-24 19:49:43
    Temat: Re: 2 polskie paszporty
    Od: "e-zop" <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Marcin Kuczera" <m...@u...leon.pl> napisał w wiadomości
    news:ggeura$gvn$1@polsl.pl...

    > no nic, nie zrozumiałeś.
    > Mam na myśli takiego obywatela Republiki Czeskiej który siedzi sobie w RPA
    > a w między czasie jego wiza się "załatwia" w konsulacie Federacji
    > Rosyjskiej.
    >
    > A promesa wizowa to jest właśnie to co Ci wlepiają do paszportu, a
    > popularnie (również przeze mnie) nazywane jest wizą.
    >
    > Jak mają Ci to wlepić jak swój jedyny paszport masz przy sobie będąc za
    > taką granicą która tego wymaga ?
    > A po powrocie masz czas przeprać galoty i kolejny samolot czeka...
    >
    > Marcin

    Chyba zrozumialem...
    Chyba udzielenie promesy nie ma byc zwiazane z przetrzymywaniem paszportu.
    Taka jest idea.
    Dopiero po przyznaniu powinno sie przesylac paszport do wbicia wizy.
    Jesli jakies konsulaty chca obecnosci paszportu, podczas calej procedury, to
    nie sa to konsulaty krajow cywilizowanych.