  • Data: 2006-11-28 00:09:11
    Temat: Re: 2 komputery pod internetem?
    Od: "Jasko Bartnik" <a...@s...nadole> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 27-11-2006 o 23:31:00 Andrzej Lawa
    <a...@l...SPAM_PRECZ.com> napisał(a):

    > Jest jakiś zakaz używania dwóch przeglądarek jednocześnie?

    Ciekawiej by bylo gdyby system przedstawial sie 'jednoczesnie' jako Win98
    i WinXP ... teraz mnie naszlo pytanie innej natury. Czy system na licencji
    OEM emulowany na wirtualnym pececie jest legalny? Tzn. czy orginalny
    Windows przypisany do fizycznej maszyny moze byc zainstalowany na
    wirtualnej maszynie? I czy odpalenie pojedynczej licencji na kilku
    wirtualnych pecetach (wciaz na jednym komputerze fizycznym) nie lamie
    licencji?

    --
    Pozdrawiam, Jasko Bartnik.