  • 1. Data: 2002-08-29 07:59:18
    Temat: Re: 2.4 GHz jeszcze raz
    Od: S...@u...gov.pl (Sławomir Obrzeżgiewicz)

    >Ponawiam pytanie, bo z ministerstwa nikt mi nie odpowiedział,
    >a może ktoś wie coś na ten temat i może podać konkretny biuletyn, gdzie są
    >informacje na temat planowanego uwolnienia tej częstotliwości, czy miejsca

    >gdzie dowiem się kiedy i czy wogóle zostanie uwolniona.

    dyrektywa unijna odnosnie uwolnienia tych f Kwaśniewski podpisał juz w Maju
    2002r. ale od tego czasu ministerstwo niepotrafi wydać rozporządzenia...

    >Pytanie drugie brzmi, czy mogę stworzyć sieć bezprzewodową w
    >oparciu o tę częstotliwość, gdyż URTiP nie wydaje już na nią pozwoleń (od
    >kwietnia), a wielu ludzi buduje takie sieci. Co mi za to grozi i czy jest
    to realne
    >ryzyko, czy poprostu naginanie prawa?

    polecam w tym temacie witryne mojego kolego http://www.teleprawo.lo.pl
    zakładka TELEKOMUNIKACJA I PRAWO - okres 07.1999r - 08.2002r

    tam powinno byc wszystko co Was interesuje

    :: Sławomir Obrzezgiewicz - pozdrawiam ::
    :: http://www.kwpi.prv.pl
    :: mailto:e...@h...pl

  • 2. Data: 2002-08-29 12:12:43
    Od: "Telesfor Baudot" <T...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Sławomir Obrzeżgiewicz" <S...@u...gov.pl> napisał w
    wiadomości
    y.par.gov.pl...

    > dyrektywa unijna odnosnie uwolnienia tych f Kwaśniewski podpisał juz w
    Maju
    > 2002r. ale od tego czasu ministerstwo niepotrafi wydać rozporządzenia...

    A to miłościwie nam panujący ma uprawnienia do podpisywania (zatwierdzania)
    Dyrektyw Unii Europejskiej?

    Telesfor Baudot (T...@p...onet.pl)
    http://tele2001.republika.pl
    (stare i najnowsze regulaminy NOM tamże do obejrzenia)