eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawo15 dni po uplywie gwarancji.. mozna cos zrobic? › Re: 15 dni po uplywie gwarancji.. mozna cos zrobic?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.onet.pl!not-for-mail
    From: "fi5h" <f...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: 15 dni po uplywie gwarancji.. mozna cos zrobic?
    Date: Mon, 11 Oct 2004 23:36:34 +0200
    Organization: news.onet.pl
    Lines: 36
    Sender: f...@p...onet.pl@2.eia.pl
    Message-ID: <ckeub6$okl$1@news.onet.pl>
    References: <ckemkk$14ju$2@news2.ipartners.pl>
    <0...@n...onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: 2.eia.pl
    X-Trace: news.onet.pl 1097530534 25237 212.160.136.163 (11 Oct 2004 21:35:34 GMT)
    X-Complaints-To: a...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: 11 Oct 2004 21:35:34 GMT
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2800.1106
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2800.1106
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:247275
    [ ukryj nagłówki ]

    kicur wrote:

    >
    > Towar zgodny z umową to towar, który działa tak jak ma działać.
    > Mówiąc w skrócie jak się popsuł nie z naszej winy, to się popsuł z
    > winy fabryki.

    jasne. Ciekaw jestem kto to ma stwierdzic bo chyba nie klient. Jesli takie
    cos mozna by stwierdzic od tak sobie to napewno polowa KC mogla by dawno
    odparowac albo isc w smietnik. To nei sa opony o ktorych pisales, to jest
    sprzet gdzie udowodnienie iz wada istniala fabrycznie jest ciezkie do
    wykonania.
    Ponadto sa pewne przypadki gdzie jest brak wady fabrycznej, niby brak winy
    po stronie uzytkownika (bo uzytkuje zgodnie z instrukcja) i tu nastaje
    problem jak to sie moglo popsuc. Pamietaj ze to uzytkownik ma udowodnic ze
    to wada fabryczna a nie sprzedawca.
    Szkoda slow na dalsze pisanie o tym bo nie raz juz tu to pisalem.

    >To jest po prostu tzw. nowa rękojmia, tylko dłuższa.

    taa dobre :)
    niezgodnsoc ma tyle wspolnego z rekojmia ze hej ...

    > I jak mówiłem - w praktyce to już sprawdziłem: popsuło się coś po
    > gwarancji (rocznej), to reklamowałem sprzedawcy z tyt. niezgodności
    > i... naprawili. Ostatnio "przeżywam" drugi przypadek - jeszcze max.
    > kilka dni - ale są głosy, że... wymienią na nowy:)))) Na razie
    > nieoficjalne głosy - ale... zobaczymy:)

    jesli trafiles na lamerow ktorzy nei wiedza co z fantem zrobic to moze, ale
    nie licz ze kazdy sprzedawca to lamer.

    --
    fi5h


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

  • 11.10.04 21:42 fi5h

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1