    From: "szaman2003" <s...@x...wp.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: 100zł mandatu, radiowóz i rachunek ...
    Date: Sun, 27 Jul 2003 17:48:12 +0200

    Użytkownik "Krzysztof 'kw1618' z Warszawy" <k...@i...pl> napisał w
    wiadomości news:sUMUa.50308$5u5.457802@news.chello.at...

    > Użytkownik "szaman2003" <s...@x...wp.pl> napisał w wiadomości
    > niektóre
    > nic
    > pociąga.
    > dzwonie
    >
    > Ja ma kilka pytań:
    > 1) Ile masz lat ? Ile lat ma ten kolega ?

    25 ,25

    > 2) Uczysz się ? Pracujesz ? Gdzie i jako kto ?

    na elitarnej uczeli w Polsce

    > 3) Pierwszy raz do czynienia z policją ? Często jesteś legitymowany ?

    pierwsy raz cos takiego mnie spotkało, wogóle

    > kolega ?

    tez nie

    > Uwierz mi, jesli policjant wyczuje, ze jesteś zorientowany w procedurach,
    > znasz swoje prawa, jesteś opanowany, spokojny, zachowujesz się pewnie, nie
    > stawiasz oporu biernego, a tym bardziej czynnego........

    a propo tego czynnego to gosciowi chciałem zajebac i bym to zrobił gdybym
    nie pomysleł ze to jest trep i trzeba z nim osobliwie sie zachowywać - bo z
    pojebami jest róznie - skasowqł bym ciecia w tej iw

    to nigdy nigdzie
    > nie będziesz miał problemów, nikt Tobą nie bedzie szarpał i upychał w
    > radiowozie.
    > Oczywiście jeszcze trzeba wyglądać normalnie, być ubranym normalnie no i
    > oczywiście nie pić piwa na ławeczce w parku, a w domu lub lokalu do tego
    > przeznaczonym. Owszem Polska uchodzi za wolny kraj, jednak jakieś reguły
    > obowiązują.
    > Policjant też może mieć zły dzień...

    każdy może - ale to nie jst wytłumaczenie

    > Załączam pozdrowienia i życzenia powodzenia
    > Krzysztof 'kw1618'
    > Warszawa

    oooooooo!
    kw - to komenda wojewódzka ?
    numery sa 4 cyfrowe.

    jak tak to nie mamy o czym gadac - zawsze miałem szacunek do mend- ale teraz
    juz nie mam. Powinieniem juz dawno stracic bo mialem 2 włamania do domu i te
    ch... nic nie poradziły sam musiałem wziąś sprawy w swoje rece. Znalazlem
    goscia i wyegzekwowałem prawo

    Pozdr