  • Data: 2002-06-28 16:21:09
    Temat: Re: 1/2 etatu, cały ZUS ?
    Od: A...@k...net.pl (Artur Golański) szukaj wiadomości tego autora

    "LukasMWS" <L...@i...pl> napisał:

    >Przcież jeśli jestem zatrudniony na połowę wymiaru czasu pracy
    Sek w tym ze NIE jestes zatrudniony.

    >(oficjalnie) połowę wypłaty, to czemu stawka ZUS nie miałaby być podzielona
    >też na dwie części za każdego "półetatowicza" po połowie... (?)
    Składki ZUS zależa od wysokosci wynagrodzenia, a nie od etatu lub jego
    czesci. Dla wlasciciela oraz osob wspolpracujacych sa z gory ustalone.
    Jednak studeci nie podlegaja ubezp. ZUS. Nie wiem jak to wyglada w
    przypadku "współpracujacego studenta" - dowiedz sie w ZUS-ie.

    Artur Golański