  • 1. Data: 2002-08-02 11:51:53
    Temat: Rachunki telefoniczne
    Od: "Agnieszka B" <b...@p...onet.pl>

    Jak dlugo mam przechowywac zaplacone rachunki telefoniczne? Operator ma do
    mnie pretensje o rachunek z wrzesnia 1998 roku. Czy to nie jest zbyt dlugi
    czas? To juz prawie 4 lata. Wiem, ze jakies przedawniaja sie po 3latach, ale
    ja raczej wiem, ze dzwonilo, ale nie wiem w jakim kosciele :-)
    Prosze o pomoc w wyjasnieniu sprawy. I gdzie jest opisane przedawnienie
    roszczen. Jakichkolwiek.

    Agnieszka B

  • 2. Data: 2002-08-04 18:10:35
    Temat: Re: Rachunki telefoniczne
    Od: "Ingle" <i...@p...onet.pl>

    Wyglada na to, ze dzwoni dobrze :)
    Art. 118 KC: (Fragment) [...]termin przedawnienia wynosi lat dziesiec, a dla
    roszczen o swiadczenia okresowe [...] - trzy lata.
    Konkrety proponuje doczytac z kodeksu cywilnego - artykuly 117-125 (moze
    jeszcze gdzies, ale nie wiem gdzie).
    Pozdrowionka

    Ingle

    Użytkownik Agnieszka B <b...@p...onet.pl> w wiadomości do grup