  • 341. Data: 2020-10-09 18:11:09
    Temat: Re: RP3 100 lat za Nigerią ;-)
    Od: Kviat

    > A gdzie ja napisałem coś takiego? To Ty twierdzisz, ze ja tak twierdzę,
    > a pewne teraz bedziesz z tym polemizował.

    O tu:
    --->>> "A ja po prostu nie mam na ten temat zdania, bowiem brak mi
    sensownych dowodów."

    > Wcześniej pisałem, ze ich nie
    > podałeś.

    No pewnie. Bo jak ja nie podałem dowodów, to znaczy, że ich nie ma.
    Dowodów na kształt Ziemi też ci nie podałem, więc teraz masz zagwozdkę
    jaki Ziemia ma kształt.

    > Czyli wszyscy przeciwko Tobie?

    Nie używaj słów których nie rozumiesz.
    Skandale pedofilskie kościoła same się nie ujawniły, raporty i filmy na
    temat pedofilów kościelnych same się nie zrobiły.
    Więc nie wszyscy. I na szczęście takich jak ty jest coraz mniej.

    > Czyli twierdzisz, ze dostarczone przez Ciebie samego dane są
    > niewiarygodne?

    Po pierwsze, nie dostarczyłem ci danych, tylko wskazałem jak
    upośledzonemu gdzie powinieneś zacząć szukać.

    Po drugie, wszystkie zebrane do tej pory dowody wskazują, że te dane
    poznane do tej pory są wielokrotnie zaniżone. I dokładnie wiadomo
    dlaczego są zaniżone.
    (Tak, wiem, dopóki ci ich nie pokażę, to one nie istnieją, niesamowite
    jak wielkim jestem dla ciebie autorytetem).

    > No bo w policyjnych tych braków nie ma.

    LOL :)

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 342. Data: 2020-10-09 18:24:19
    Od: Kviat

    > Osoby domagające się nagonki na księży

    No i sam widzisz, że coś z tobą nie tak.

    Nagonkę, to klechy urządzają na homoseksualistów i przeciwników pisu.

    > - pedofilów, nie wiem na ile
    > celowo, a na ile z powodu nieogarnięcia żonglują tymi pojęciami, które
    > na pewno nie sa tożsame.

    I nikt tego nie neguje. Po prostu nie ogarniasz, że wchodzenie w takie
    niuanse z kimś, kto neguje fakt ochrony pedofilów przez kościół,
    powoduje tylko i wyłącznie pretekst dla takiego oszołoma na zbaczanie z
    tematu.

    > Oczywiście nagannym wydaje się naruszenie
    > celibatu przez księdza.

    Oczywiście...
    Dla normalnych ludzi oczywiste jest to, że to nie jest naganne.

    > Ale takie rzeczy się zdarzają i chyba nikt
    > rozsądny księży nie linczuje za to.

    Oczywiście, że nie.
    Bardziej dziwne jest to, że niektórzy z nich żyją w celibacie.

    > A już przekładanie kilku udokumentowanych przypadków pedofilii na
    > domniemanie, że każdy duchowny jest pedofilem - co niektórzy to próbują
    > wykreować - to jest po prostu niedorzeczność.

    Bredzisz. Albo bezczelnie i celowo kłamiesz. Wskaż cytat, w którym
    napisałem, że każdy z nich jest pedofilem.

    Niedorzecznością jest twierdzenie, że kościół nie chroni klechów
    pedofilów, pomimo tak dużej ilości dowodów.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 343. Data: 2020-10-09 18:27:30
    Od: Kviat

    W dniu 09.10.2020 o 17:16, Kviat pisze:

    > Te ~30% głosujących na pis, na faszystów, wierzących w chemtrailse,
    > reptilian, płaską Ziemię i zaprzeczających, że kościół chroni pedofilów,
    > to wcale nie taka duża reszta.
    > Pisząc "cała" mocno przegiąłeś, a to wiele tłumaczy.

    Korekta.
    Nie napisałeś "cała" reszta.
    Ale sens pozostaje ten sam.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 344. Data: 2020-10-09 18:50:36
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Fri, 9 Oct 2020 16:54:32 +0200, Robert Tomasik napisał(a):

> [...]
    >
    > A już przekładanie kilku udokumentowanych przypadków pedofilii na
    > domniemanie, że każdy duchowny jest pedofilem - co niektórzy to próbują
    Oh, Tomasik, nie bądź taki dyskretny, powiedz nam kto to taki? Te osoby
    domagające się nagonki oraz te co usiłują udowodnić że wszyscy księża to
    pedofile? Pękam z ciekawości.
    Zżera mnie także ciekawość na czym polega ideologia LGBT, tyle się mówi
    o niej ale jakoś nikt nie chce wytłumaczyć mnie biednemu. Może ty wiesz?

    --
    Jacek
    -I hate haters-

  • 345. Data: 2020-10-09 18:59:48
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > Tu - nie wiem na ile świadomie - dotykasz tego, że problem
    > pedofilii w Kościele należy rozważać na kilku płaszczyznach, a
    > sparwa nie jest wcale taka oczywista i prosta.
    >
    > Pierwsza płaszczyzna, to interes Kościoła, jako organizacji. Jak
    > już sygnalizowałem, to bez pieniędzy szerzenie "słowa bożego"
    > staje się bardzo utrudnione. Zresztą dochodzi jeszcze utrata
    > koniecznego do tego respektu. Choćby głosili najmądrzejsze rzeczy,
    > to z ust przedstawiciela instytucji uwikłanej w jakieś skandale
    > etyczne moc tych nauk jakby maleje. Tu Kościół jest żywotnie
> [...]
    o ja pierdole...
    Wychodzi na to ze oni ukrywali przez lata pedofilów dla naszego dobra
    ;-DDDD

    > Druga płaszczyzna, to jest osobisty stosunek duchownych do
    > problemu. Tu też nie jest łatwo. Jeśli sami kiedyś mieli
    > "ciągotki" do pedofilii, czy innych nienaturalnych zachowań, no to
    > nie oczekujmy jakiegoś potępienia tego zjawiska w ich oczach.
    > Porozmawiaj kiedyś o problemach z alkoholem z alkoholikiem. Albo
    > spróbuj pogadać o etyce z oszustem. Oni znajdą sporo argumentów na
    > wybielenie tego, co czynią.

    Ale tu mamy do czynienia nie z oszustem a z kims chcacym sie mienic
    drogowskazem moralnym.
    Tu nie ma szarosci.

    > Trzecia płaszczyzna, to prawo świeckie. Prawo w Polsce zabrania
    > jakichkolwiek kontaktów seksualnych z dziećmi i młodzieżą do 15
    > lat życia. Możemy się z tym zgadzać, albo nie, ale tak jest. Tu
    > stanowisko moje, Twoje, czy księdza nic nie mienia. Ale czy wyjazd
    > do kraju, gdzie powiedzmy dopuszczalne są kontakty z dziewczynkami
    > od momentu, gdy "stają się kobietami" (większość krajów arabskich)
    > jakoś zmienia same etyczne ujęcie tego problemu?

    Czy w taki sam sposób relatywizujesz łapanie kierowców którzy
    przekroczyli zawartosc alko we krwi na poziomie 0,2 - 0,8 promila?

    > Czy z jednakową siła będziemy napiętnować księdza, który
    > przykładowo będzie współżył z dorosłą kobietą? Oczywiście, prawo
    > kanoniczne tego zabrania. Ale czy będziesz domagał się takie
    > samego ścigania, jak w wypadku pedofilii? Nie chce mi się tego
    > flejma w nieskończoność ciągnąć, więc założę, ze jesteś skłonny do
    > zaakceptowania tego, że dorosły facet z dorosłą kobietą przy ich
    > obopólnej zgodzie może jednak się dopuścić jakiś czynności
    > seksualnych. OK! Będzie to grzech i naruszenie prawa kanonicznego,
    > ale mimo wszystko niekoniecznie od razu musimy go wydalać ze stanu
> [...]
    Ty naprawde nie rozrozniasz pedofilii z seksem dorosłych osób?
    Jezeli ksiadz bzyka babke, co jest w pelni legalne to niech sobie
    bzyka. Niech nawet za jej zgoda wysle film ksiedzu biskupowi. Co nam do
    tego? Co to ma wspolnego z gwałceniem dzieci?

    > No i teraz spróbuj się zastanowić, zamiast pieniaczyć. Gdzie i w
    > którym miejscu tak dokładnie jest ta granica, której przekroczenie
    > powoduje, że uznajemy to za niedopuszczalne niezależnie od prawa
    > świeckiego. 15 lat, jak w Polsce? No ale przecież są kraje, gdzie
    > owa granica jest w innym miejscu i czemu wszyscy na świecie mają
    > akurat uznawać nasze 15 lat za słuszne? Czy problemem tu jest
    > pederastia? Mnie się też nie podoba, ale nie domagam się zabicia
    > wszystkich pederastów.

    Relatywizujac zapominasz ze tutaj nie chodzi o to czy dziewczyna miała
    15 lat czy moze 15,5.
    Czesto mowa o dzieciach duzo młodszych.
    I nie interesuje mnie ze gdzies tam jest inna kultura - niech mierza
    sie z własnymi problemami.
    15 to i tak nisko w przypadku kontaktów miedzy dorosłą osobą a
    nieletnią.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Demokracja prowadzi do dyktatury"

  • 348. Data: 2020-10-09 18:59:49
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > Po drugie - przy okazji - zatrudniono osoby do nauczania Religii w
    > szkołach, a to już narusza konstytucyjny rozdział państwa od
    > Kościoła. De facto finansujemy Kościół Katolicki z podatków. nie
    > wiem, czy zdarzają się lekcje religii prowadzone przez
    > duszpasterzy innych wyznań.

    A jak religii uczy ksiadz to nie bierze za to wynagrodzenia
    nauczycielskiego?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Przepis na dziecko: 25dag miłości, 25dag namiętności, 2 jajka,

  • 346. Data: 2020-10-09 18:59:49
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > Czyli przenoszenie niespecjalnie utrudniło postępowanie. A, i
    > denuncjacji dokonał duchowny, gdy się dowiedział o podejrzeniu
    > przestępstwa. Czego jeszcze oczekujesz?

    Pewnie tego zeby flaszka zamiast go przenosic, odsunał go od wszelkich
    parafii i zgłosił sprawe organom scigania...
    Naprawde tym przedstawicielom latarni moralnej trzeba tłumaczyc takie
    proste sprawy?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Obdarowany mówi dziękuję,

  • 347. Data: 2020-10-09 18:59:49
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > I tu Cie zaskoczę. Osobiście nic nie wiem. Nie znam nikogo, o kim
    > miałbym wiarygodną informację, że jest ofiarą takich praktyk. To
    > nie znaczy, że tego nie ma. Po prostu ja nikogo nie znam i tyle.

    Z ciekawości - wierzysz ze człowiek był na ksiezycu?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Ironią często pokrywa się niemożność myślenia.

  • 349. Data: 2020-10-09 19:20:51
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    et...
    Dnia Fri, 9 Oct 2020 16:54:32 +0200, Robert Tomasik napisał(a):
    > Osoby domagające się nagonki na księży - pedofilów,

    Na ksiezy-pedofilow, to sie slusznie domagaja.

    Tylko czy nie robia nagonki na ksiezy, pod pozorem pedofilow.

> [...]

    >mówi
    >o niej ale jakoś nikt nie chce wytłumaczyć mnie biednemu. Może ty

    Mnie to bardzo interesuje ta ideologia gender, o ktorej kosciol tak
    duzo mowi.
    Co to za idelogia ?

    J.

  • 350. Data: 2020-10-09 19:24:19
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    pl...
    W dniu 09.10.2020 o 15:38, J.F. pisze:

    >Normą jest, że jakiś procent w populacji jest homoseksualny.
    >Nawet wśród innych zwierząt też tak jest.
    >Gdzie ty tu widzisz odbieganie od normy?

    No, od tego to jakby niedaleko do stwierdzenia, ze normalne jest, ze
    populacji jest jakis promil pedofili, wiec czemu tak najezdzasz na
    klechy ? :-)

    J.