  • 321. Data: 2020-10-09 13:37:02
    Temat: Re: RP3 100 lat za Nigerią ;-)
    Od: Kviat

    > Głownie o to, że domagasz się, bym twierdził, że chroni.

    Wygląda na to, że równie dobrze mógłbym się domagać od wyznawcy płaskiej
    Ziemi żeby stwierdził, że Ziemia nie jest płaska.

    > A ja po prostu
    > nie mam na ten temat zdania,

    Nie ty jeden w tym kraju i na świecie. I jak wielu przed tobą.
    Dlatego właśnie wiele lat musi upłynąć, żeby jakaś sprawa ujrzała
    światło dzienne. A potem pyszczycie, że o co tym ludziom chodzi,
    przecież sprawa się przedawniała, więc klecha niewinny, a poza tym po
    tylu latach, to na pewno pomówienia, bo się koledzy z koleżankami zmówili.

    > bowiem brak mi sensownych dowodów.

    Płaskoziemcy też twierdzą, że brak im sensownych dowodów na kształt Ziemi.
    Co wcale nie oznacza, że tych dowodów nie ma.

    > Jeśli już jakieś informacje, to
    > https://oko.press/images/2020/05/Raport-nt-tuszownai
    a-kos%CC%81cielnej-pedofilii-przez-biskupo%CC%81w.pd

    a-koscielnej-pedofilii-przez-biskupow.pdf

    > To ten sam dokumen>

    Niesamowite.
    Wrzucasz takiego samego linka, który ci podałem wcześniej i informujesz
    mnie, że to ten sam dokument...

    Ręce opadają.

    la-biskup-przeniosl-ksiedza-pedofila-na-ukraine-spra
    wca-dalej/j1mk3f

    > Ty szukałeś i nie znalazłeś,

    Dostałeś dowód. Wiele dowodów.
    A nadal twierdzisz, że brak sensownych dowodów.
    To nie jest normalne.

    > Rzuć okiem tu:
    > https://statystyka.policja.pl/st/kodeks-karny/przest
    epstwa-przeciwko-6/63501,Seksualne-wykorzystanie-mal
    oletniego-art-200.html

    Nie rozśmieszaj mnie.
    Napisz lepiej co policyjne statystyki pokazywały w latach, gdy
    dochodziło do masowych molestowań dzieci przez klechy, a sprawy
    wypłynęły dopiero wiele lat później.

    > Mamy około 2.000 wszczęć rocznie. Przede wszystkim ewidentnie spada
    > ilość czynów, co przy tendencji wzrostowej wszczęć świadczy o
    > pomówieniach.

    Albo o wychodzeniu na jaw i zamiataniu spraw pod dywan.

    > co daje rocznie 0,01% populacji, czyli wyszło na
    > moje. Mniej więcej tyle samo, co wśród księży.

    Dodaj do tego tych wszystkich niewinnych klechów, którym sprawy się
    przedawniły, których "zaginęły" dokumenty i "nic się nie da zrobić",
    których przeniesiono na inne parafie albo inne kontynenty i sprawy
    zamieciono pod dywan. Nie zapomnij jednego klechy przemnożyć przez ilość
    dzieci, które skrzywdził i podnieść do potęgi o liczbę biskupów, którzy
    brali udział w ich ukrywaniu.
    Być może dopiero wtedy będzie można zacząć rozważać, czy wychodzi na
    twoje, czy nie.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 322. Data: 2020-10-09 13:47:05
    Od: Kviat

    W dniu 09.10.2020 o 11:30, A. Filip pisze:

    > Wszystko zależy czy słówko "normalny" traktuje si e jako typowy lub
    > przeciętny. Jeśli tak to księża (i homoseksualiści) przestają być
    > normalni.

    Bredzisz. Dlaczego _również_ homoseksualiści?

    > Wiec można go pociągnąć za język pytaniem dlaczego
    > homoseksualiści są jeszcze normalni ale księża już nie.

    Ponieważ na homoseksualność nie ma wpływu, a na to czy zostanie klechą ma.

    Zresztą, nikt (normalny) przecież nie ma pretensji o to, czy jakiś
    klecha jest homo czy nie jest. To są dorośli ludzie i mają prawo robić
    co chcą, o ile ta druga osoba również jest dorosła i za jej zgodą.

    > Konsekwentnie
    > według jego logiki księża to kolejna "mniejszość seksualna".

    Jak bardzo skomplikowany proces myślowy musiał zajść w twojej głowie, że
    doszedłeś do takich wniosków?

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 323. Data: 2020-10-09 13:58:14
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    pl...

    >Głownie o to, że domagasz się, bym twierdził, że chroni. A ja po
    >prostu
    >nie mam na ten temat zdania, bowiem brak mi sensownych dowodów.

    Tak a propos - specjalna Panstwowa Komisja
    http://isap.sejm.gov.pl/isap.nsf/DocDetails.xsp?id=W
    DU20190001820

    i coz ja tam czytam

    Art. 2. 1. Komisja prowadzi czynności mające na celu wyjaśnianie
    przypadków
    nadużyć seksualnych.
    2. Do zadań Komisji w zakresie, o którym mowa ust. 1, należy:

    2) badanie sposobu reagowania organów państwa, organizacji i podmiotów
    oraz
    osób prywatnych w zakresie wyjaśniania przypadków nadużyć seksualnych,
    w tym ustalanie przypadków niezawiadomienia właściwego organu o
    podejrzeniu popełnienia nadużycia seksualnego;

    Art. 3. 1. Komisja podejmuje działania mające na celu zapewnienie
    niezwłocznej reakcji organów państwa oraz organizacji i podmiotów w
    zakresie
    zwalczania nadużyć seksualnych, a także podejmuje działania
    umożliwiające
    pociągnięcie do odpowiedzialności sprawców tych nadużyć.

    2. Do zadań Komisji w zakresie, o którym mowa w ust. 1, należy:
    1) zawiadamianie właściwych organów o podejrzeniu:
    a) popełnienia przestępstwa pedofilii,
    b) niezawiadomienia właściwego organu o podejrzeniu popełnienia
    przestępstwa pedofilii;

    3) przekazywanie władzom organizacji i podmiotów informacji o
    podejrzeniu:
    a) popełnienia przestępstwa pedofilii,
    b) niezawiadomienia właściwego organu o podejrzeniu popełnienia
    przestępstwa pedofilii
    - celem wszczęcia odpowiedniego postępowania, w tym postępowania
    dyscyplinarnego;

    No i znow - jak przypadek uzasadniony, to trzeba powiadamiac organy
    scigania,
    a co ma dac powiadamianie organow koscielnych ?
    Skoro komisja nie ma wystarczajacych podstaw, aby powiadomic organy
    scigania, to dlaczego ksiadz czy biskup ma powiadamiac ?

    No ale czego sie spodziewac po tzw "prawicowej" wladzy ... choc
    ciekawe, czy intencje mieli czyste :-)

    No dobra, moze i ma to szczytny cel, komisja ustali, ze 15 lat temu
    "kuria nie zareagowala", i komisja biskupow osadzi kolege biskupa,
    moze juz emeryta, a moze juz arcy :-)

    dofilii/
    >Jeśli już jakieś informacje, to
    >https://oko.press/images/2020/05/Raport-nt-tuszowna
    ia-kos%CC%81cielnej-pedofilii-przez-biskupo%CC%81w.p
    df
> [...]

    >Dokument zawiera informacje o biskupach przenoszących do innych
    >parafii
    >osoby podejrzewane o pedofilia - tak, jakby to było zakazane. Lektura
    >bardzo ciekawa. Zauważ, że zestawienie cofa się do 1985 roku (chyba,
    >że
    >coś pominąłem) i wskazuje, że udowodniono winę 85 księżom. Czyli
    >wychodzi ze dwóch rocznie średnio 2~3 rocznie, czyli rocznie mamy
    >0,01%
    >populacji. Zakładając, że księdzem średnio jest się 50 lat, to by
    >wskazywało na to, że mniej więcej pół procenta populacji księży jest

    No nie wiem, czy to dobry szacunek. Taki pedofil powinien w miare
    szybko wpasc, to czy 50 lat jest wlasciwe w rachunku ?

    Z drugiej strony - jak widac, wcale tak szybko nie wpadaja.

> [...]

    >Mamy około 2.000 wszczęć rocznie. Przede wszystkim ewidentnie spada
    >ilość czynów, co przy tendencji wzrostowej wszczęć świadczy o

    Albo o tym, ze jak teraz fotografujesz cudze dzieci, to pedofilem
    jestes, a przynajmniej podejrzanym.

    J.

  • 324. Data: 2020-10-09 13:59:03
    Temat: Re: Czy KRK chroni pedofilów tak jak kapitalizm wykorzystuje pracę dzieci?
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Kviat pisze:

    > Wygląda na to, że równie dobrze mógłbym się domagać od wyznawcy
    > płaskiej Ziemi żeby stwierdził, że Ziemia nie jest płaska.
    > [...]

    Ależ KRK chroni pedofilów tak jak kapitalizm wykorzystuje prace dzieci! :-)
    W Anglii (kiedyś) dzieci po 12 godzin dziennie pracowały a w trzecim
    świecie kapitalizm wykorzystuje pracę dzieci nawet w 21 wieku! :-)

    Chcesz się bawić w "nieprecyzyjne niedopowiedzenia" i oskarżenia bez
    kontekstu jak dawno, jak szeroko i gdzie konkretnie to "zmieścisz się
    śmiało", kapitalistyczni krwiopijcy z pewnością ci "podziękują" ! :-)

    --
    A. Filip

  • 325. Data: 2020-10-09 14:13:04
    Temat: Re: Czy pedofilia jako orientacja seksualna jest zdeterminowana genetycznie?
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Olin <k...@a...w.stopce> pisze:

    > Orientacja seksualna, tak jak rasa, jest dana genetycznie.
    > [...]

    Homoseksualizm więzienny jest/był także zdeterminowany genetycznie?
    Kodeks Karny w przypadku pedofilii karze za dziedzictwo genetyczne
    na które skazany nie ma żądnego wpływu?

    Różnica między "w znacznej części (w większości)" [prawdopodobne+] a
    "wyłącznie" [nieprawdopodobne] jest kluczowa. Po za tym podaj linka na
    konkretne badania naukowe bo bez nich walnąłeś wyznanie swojej *wiary*
    albo opinie marnie opartą na faktach.

    --
    A. Filip

  • 326. Data: 2020-10-09 14:23:49
    Od: Dominik Ałaszewski <D...@g...pl.invalid>

    Dnia 09.10.2020 A. Filip <a...@p...pl> napisał/a:

    > Homoseksualizm więzienny jest/był także zdeterminowany genetycznie?

    Odróżniaj dziecko drogie czyn od jego motywacji.

    > Kodeks Karny w przypadku pedofilii karze za dziedzictwo genetyczne
    > na które skazany nie ma żądnego wpływu?

    KK penalizuje nie "pedofilię" (jak nieudoczone dziennikarzyny
    nazywają przypadki nadużyć seksualnych wobec dzieci),
    tylko dopuszczanie się nadużyć seksualnych wobec dzieci właśnie.

    A czy dla sprawcy to był obiekt pożądania seksualnego,
    obiekt zastępczy, czy też kierowała nim np. zemsta- tego
    KK nie różnicuje (bo i po co). Bierze się tylko (jak zawsze)
    pod uwagę poczytalność sprawcy- w uproszczeniu czy miał możliwość
    kierowania swoim postępowaniem.

    Jeśli nadal nie ogarniasz: KK nie penalizuje kleptomanii,
    tylko kradzież.

    Pisząc na priv zmień domenę na gmail.

  • 327. Data: 2020-10-09 14:43:19
    Od: Kviat

    W dniu 09.10.2020 o 13:59, A. Filip pisze:
    > Kviat pisze:

    > W Anglii (kiedyś) dzieci po 12 godzin dziennie pracowały

    I co z tego?
    Olin już ci napisał, że kiedyś, to nawet tortury były legalne. I
    niewolnictwo. A skoro były legalne, to wszystko w porządku?
    Zgadnij dlaczego przestały być legalne.

    Marzy ci się żeby znowu dzieci pracowały po 12 godzin i dlatego to
    napisałeś?

    > a w trzecim
    > świecie kapitalizm wykorzystuje pracę dzieci nawet w 21 wieku! :-)

    Faktycznie zabawne.

    > Chcesz się bawić w "nieprecyzyjne niedopowiedzenia" i oskarżenia bez
    > kontekstu jak dawno, jak szeroko i gdzie konkretnie to "zmieścisz się
    > śmiało", kapitalistyczni krwiopijcy z pewnością ci "podziękują" ! :-)

    Znowu odleciałeś.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 328. Data: 2020-10-09 15:00:40
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Dominik Ałaszewski <D...@g...pl.invalid> pisze:

> [...]
    > kierowania swoim postępowaniem.
    >
    > Jeśli nadal nie ogarniasz: KK nie penalizuje kleptomanii,

    Logika bezkarności po linii niepoczytalności nie opiera się na założeniu
    sprawca nie miał wpływu na swoje zachowanie?

    --
    A. Filip

  • 329. Data: 2020-10-09 15:14:04
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

> [...]
    > kierowania swoim postępowaniem.
    >
    > Jeśli nadal nie ogarniasz: KK nie penalizuje kleptomanii,

    Czyli prawo angielskie nie penalizowało homoseksualizmu
    a "tylko" stosunki homoseksualne?

    --
    A. Filip

  • 330. Data: 2020-10-09 15:38:21
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    pl...

    >Bredzisz. Dlaczego _również_ homoseksualiści?

    No bo jednak przecietny czlowiek jest heteroseksualny.
    Nawet powiedzialbym 98% ludzi.

    Wiec homoseksualny jest daleko od "normy".

    No dobra, wychodzi na to, ze profesorowie tez sa nienormalni :-)

    J.