  • Data: 2002-07-04 10:19:59
    Temat: RE: studia doktoranckie na UŚ
    Od: r...@i...pl (BOHO) szukaj wiadomości tego autora

    Chciałbym rozpocząc zaoczne studia doktoranckie na Uniwersytecie Śląskim na
    wydziale prawa.
    Czy ktoś ma jakieś informacje na ten temat
    Sposób zapisywania sie, odpłatność, jak to wogóle wygląda
    Byłbym bardzo wdzięczny

    Jeżeli rozpoczniesz w tym samym roku w którym skończyłeś studia to jest
    bezpłatnie, w przeciwnym wypadku płaci się za otwarcie przewodu. Kilka razy
    w miesiącu są wykłądy z bardzo potrzebnych przedmiotów prawnikowoi -
    filozofia, teoria czegoś tam itp. oczywiście z egzaminami. Można mieć
    najęcia z promotorem raz na jakiś czas, ale to zależy od promotora - ja
    jestem u J.A.Strzępki - i on niec nie robi.
    A tak na marginesie zaoczne studia doktoranckie, jak się pracuje i jeszcze
    stara uczyć do jakiejs aplikacji - to moim zdaniem nie najlepszy pomysł - tu
    już trzeba dać coś ood siebie i najlepiej żeby to było przemyślane.
    Pozdrawiam BOHO

    INTERIA.PL: Portal pelen informacji... >>> http://link.interia.pl/f1604