    From: A...@s...pl (Dybek, Aleksander)
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: RE: dokupienie lat
    Date: 19 Sep 2002 16:49:52 +0200

    Przez ten ślub uzyskala jedynie pelna zdolnośc do czynności prawnych 2 lata
    wcześniej niz "normalnie".
    Wg mnie wiek emerytalny sie jej nie "cofa", gdyż jak wiadomo pracę odpłatną
    można podjąć (za zgoda przedstawiciela ustawowego) juz po ukończeniu 15 roku
    życia. Między faktem samego zwiazku malzenskiego a wiekiem emerytalnym- nie
    widze w tym wypadku powiazania.