  • Data: 2006-03-15 16:59:21
    Temat: Pytanko odn przetargów publicznych..
    Od: "Maxik" <o...@0...ee> szukaj wiadomości tego autora

    Witam!

    Jeśli składam ofertę do przetargu publicznego, ale niestety nie jestem w
    stanie w dniu przetargu złożyć wyszstkich wymaganych dokumentów wymienionych
    w specyfikacji (zaświadczeń ZUS i US) to czy w przypadku spełnienia reszty
    wymagań i np. wygrania przetargu, zamawiający ma prawo zdyskfalifikowania
    takiego oferenta?
    Czy tez może jest jakiś zapis prawny na który można sie powołać, mówiący o
    tym że oferent ma okreslony czas od ogłoszenia wyników przetargu na
    dostarczenie tych dokumentów?
    Jak to rozegrac, jeśli chce wystartowac w przetargu ale ZUS i US nie
    wyrobili sie z wydaniem zaświadczeń, a założmy jestem w stanie w ciagu 7 dni
    roboczych dostarczyć wymagane dokumenty....