  • 1. Data: 2004-11-11 09:08:29
    Temat: Pytanko o legalnosc uzywania Tunera TV w kompie
    Od: "grzegorznw[del]" <"grzegorznw[del]"@poczta.onet.pl>

    Witam

    MAm takie pytanie i obawiam sie ze to moze byc NTG

    Mam sobie Tuner TV w kompie i od czasu do czasu cos sobie nagrywam na
    dysk z telewizji. Np jakis serial bo nie mam czasu go w danej chwili
    zobaczyc wiec go nagrywam i robie to kiedy mam czas. Chodzi mi teraz o
    legalnosc takiego nagrywania - czy takie nagrywanie na dysk to mozna
    nazwac piractwem, czy Policja moze sie do tego przyczepic jakby mi
    kontrolowali kompa w domu ?

    Tak wogole to gdzie mozna sie tego najlepiej dowiedziec ??

    Dzieki za pomoc

  • 2. Data: 2004-11-11 09:22:38
    Od: "Arcady" <a...@N...onet.pl>

    Uzytkownik "grzegorznw[del]" <"grzegorznw[del]"@poczta.onet.pl> napisal w
    wiadomosci news:cmva7e$2ii$1@atlantis.news.tpi.pl...
> [...]
    > kompa w domu ?
    > Tak wogole to gdzie mozna sie tego najlepiej dowiedziec ??

    Jesli nagrywasz film z TV (czyli utwór juz rozpowszechniony) dla siebie, to
    mozesz.
    Mozesz nawet ogladac go pózniej w gronie znajomych.

    --
    Arek

  • 3. Data: 2004-11-12 19:52:30
    Od: "Patryk" <p...@p...onet.pl>

> [...]
    > Witam
    > Mam sobie Tuner TV w kompie i od czasu do czasu cos sobie nagrywam na
    a jak to jest w tunerami w kompie i abonamenetem rtv ? kiedys byla tak ze
    nie bylo obowiazku placenia za komputer z karta (tak pisali w Chipie)

    --
    Patryk

  • 4. Data: 2004-11-18 19:38:09
    Od: Pawel Torynski <t...@o...pl>

    Teoria mowi ze abonament placisz bedec posiadaczem odpibiornika
    telewizyjnego i/lub radiowego. Jesli wierzyc kontroloerom z Poczty to
    komputer telewizorem nie jest. Teoretycznie wiec jesli nie masz
    telewizora i/lub radia to abonamentu placic nie musisz. Ale nie pytaj
    jak dlugo ;)