  • Data: 2010-04-28 10:03:11
    Temat: Pytanie usługa telekomunikacyjna.
    Od: "futurapack" <f...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam
    Moje pytanie jest dosc proste i z góry dziękuje za pomoc.
    Czy mam prawo oczywiscie jako pzredsiebiorca udostępniac odpłatnie innym
    osobom (fizycznym) usługi swiadczone przez sieci komórkowe z moją własną
    marżą?
    Czy jest tako sam towar jak kazdy inny czy wymaga zgody operatorów ew.
    zezwolen, koncesji itp.
    Mówiac krótko, płaće za minute polączenia np kwotę x, czy moge odspzredac te
    minue za kwote x +moja marza?

    Artur
    Futura-Pack Opakowania foliowe

    Ul.Dworcowa 23