eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPytanie telekomunikacja/prawo komsumenta › Pytanie telekomunikacja/prawo komsumenta
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.astercity.net!news.aster.pl!not
    -for-mail
    Message-Id:
    From: "doc. Furman" <z...@a...prl>
    Subject: Pytanie telekomunikacja/prawo komsumenta
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Reply-To: z...@a...prl
    Date: Sat, 05 Mar 2005 08:08:35 +0100
    Organization: z...@a...prl
    User-Agent: KNode/0.7.7
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8Bit
    Lines: 14
    NNTP-Posting-Host: 82.210.184.93
    X-Trace: 1110006398 mamut2.aster.pl 1357 82.210.184.93
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:282234
    [ ukryj nagłówki ]

    Witam!

    Mieszkam w bloku, gdzie sieć kablowa X oferuje kompleksowe usługi
    telekomunikacyjne. Mi jednak nie podoba się oferta sieci X i chcę korzystać
    z usług operatora powszechnego - wiadomo jakiego.
    Czy może zaistnieć sytuacja, że będę zmuszony do korzystania z usług sieci
    X, jeżeli operator powszechny odmówi podłączenia z powodu braku przyłącza?

    PS. Pocztą pantoflową dowiedziałem się, że chyba wszyscy korzystają z
    operatora X, zarówno klienci prywatni jak i biznesowi...

    --
    z poważaniem,
    doc. Zenobiusz Furman

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1