  • Data: 2006-05-12 09:27:52
    Temat: Pytanie - prawo gospodarcze/autorskie
    Od: "Łukasz" <c...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Chciałbym uzyskać poradę prawna przez internet na nurtujące mnie pytania m.in co
    mam zrobić?, do kogo napisać pismo?, co mi grozi. Sprawa wygląda następująco 10
    kwietnia br. do mojego domu przyszła policja gospodarcza,ponieważ mieli nakaz na
    kolegę i łańcuszkiem trafili do mnie, oczywiście nakazu nie mieli(powiedzieli że
    jeżeli chce to mogę dostać pocztą). Skonfiskowano mi komputer(nielegalny windows
    itd.) i 53 płyt CD. Nigdy nie sprzedawalem nielegalnego oprogramowania.
    Wykorzystywalem je tylko do nauki(studiuje informatyke).W związku z tym
    chciałbym uzyskać poradę co mam w takiej sytuacji zrobić. Chciałbym odzyskać
    komputer(dysk twardy mogą zatrzymać jako dowód) ale nie wiem do kogo napisać
    pismo. Jednocześnie chce się dowiedzieć co mi grozi? czy lepiej skontaktowac sie
    z prawnikiem?
    Bardzo prosze o pomoc. Pozdrawiam