  • Data: 2002-09-11 16:50:08
    Temat: Pytanie o wyrejestrowanie samochodu
    Od: "Tomi" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mam następujące pytanie: W związku z planowaną sprzedażą za 2 mce samochodu-
    mam następujący pytanie.

    Od roku jestem zameldowany w miejscowości X, ale do tej pory nie zmieniłem
    tego w dokumentach rejestracyjnych samochodu (gdyż planowałem sprzedaż
    samochodu, a nie chciałem tracić prawie 200 zł na przerejestrowywanie
    samochodu).

    W związku z tym, gdy sprzedaję samochód to:

    - czy powiniem go wyrejestrować z miejscowości, gdzie jestem zameldowany?

    - czy z tej miejscowości, gdzie mam wpisany adres w dowodzie rejestracyjnym
    samochodu.?

    Jeżeli z tego urzędu, gdzie jestem zameldowany? To obawiam się że mogą być
    cyrki bo faktycznie pojazd nie jest tam zarejestrowany

    Proszę o pomoc . Z góry dzięki