  • Data: 2004-01-31 17:12:39
    Temat: Pytanie o wynajem pokoju/mieszkania
    Od: AnTi <a...@p...fm.no.spam> szukaj wiadomości tego autora

    Mieszkam sobie w mieszkaniu pewnej Pani i zajmuje jeden pokoj. Mieskzam
    juz tak 1,5 roku ale nie mam spisanej zadnej umowy o wynajem czy czegos
    podobnego. Stad moje pytanie, czy w razie czego wlascicielka mieszkania
    moze przyjechac pewnego dnia i kazac mi sie wynosic, bo czytalem gdzies
    ze jest 3miesieczny okres wypowiedzenia wynajmu, i czy dotyczy on mojej
    sytuacji [byla jedynie umowa slowna na czas nieograniczony].