  • 1. Data: 2003-01-09 16:22:52
    Temat: Pytanie o wynajem mieszkania
    Od: marcinp <m...@a...pl>

    Witam.
    Sprawa wyglada tak:
    Wynajmuje mieszkanie, umowa jest na czas nieokreslony.
    W przypadku gdy zmienia sie wlasciciel mieszkania, z ktorym nie chce
    podpisac umowy z pewnych wzgledow, to czy jestem zmuszony do dotrzymania
    terminu wypowiedzenia (tzn 3 mc. zawartego w umowie ze starym
    wlascicielem), czy tez moze moge odrazu sie wyprowadzic?
    Za pomoc z gory dziekuje;
    Marcin

  • 2. Data: 2003-01-10 00:11:35
    Temat: Re: Pytanie o wynajem mieszkania
    Od: "Wiewióra" <l...@p...onet.pl>

    Uzytkownik "marcinp" <m...@a...pl> napisal w wiadomosci
> [...]
    > terminu wypowiedzenia (tzn 3 mc. zawartego w umowie ze starym
    > wlascicielem), czy tez moze moge odrazu sie wyprowadzic?

    Z tego co wiem to gdy zmienia sie jedna ze stron umowy to ta stara przestaje
    byc wazna.

    Wiewióra

  • 3. Data: 2003-01-10 17:33:35
    Od: LaidBack <l...@w...pl>

    w poscie z Fri, 10 Jan 2003 01:11:35 +0100 napisano:

    > Z tego co wiem to gdy zmienia sie jedna ze stron umowy to ta stara przestaje
    > byc wazna.
    Nie zawsze. To zalezy od tresci zawartej umowy, bo moze byc tam klauzula
    mowiaca, ze na nabywajacego prawo wlasnoci do nieruchomosci przechodza
    wszelkie prawa i obowiazki z dotychczas zawartych umow najmu lub
    dzierzawy.

    A waracajac do tematu:
> [...]
    > terminu wypowiedzenia (tzn 3 mc. zawartego w umowie ze starym
    > wlascicielem), czy tez moze moge odrazu sie wyprowadzic?
    Jesli wasza umowa najmu nie przewiduje sytuacji, o ktorej wspomnialem
    wyzej z chwila zmiany wlasciciela umowa wygasa.
    Zastanawiam sie tylko co by bylo gdyby najemca jednak chcial zachowania
    3 miesiecznego okresu wypowiedzenia majac na uwadze nowe prawa lokatorow
    i najemcow ... hmm

    --
    LaidBack
    gg 208208