  • 1. Data: 2009-10-16 14:44:54
    Temat: Pytanie o podatek od darowizny
    Od: yama38 <y...@g...com>

    Witam !!! Szukam odpowiedź na następujące problem : moi rodzice
    zamienili mieszkanie komunalne na spółdzielcze, w związku z powyższym
    przejęli wkład zgromadzony przez poprzednią właścicielkę w wysokości
    około 118 tyś. Pani w spółdzielni wydała kwitek w którym widnieje
    informacja , że w przeciągu 30 dni należy zgłosić się do Urzędu
    Skarbowego i należy zapłacić podatek od otrzymanej darowizny. Moje
    pytanie: czy to jest prawidłowe postępowanie?

  • 2. Data: 2009-10-17 14:31:05
    Temat: Re: Pytanie o podatek od darowizny
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 16 Oct 2009, yama38 wrote:

> [...]
    > Skarbowego i należy zapłacić podatek od otrzymanej darowizny. Moje
    > pytanie: czy to jest prawidłowe postępowanie?

    1. Zależy czy za ten wkład zapłacili.
    2. NTG, jest grupa .podatki

    pzdr, Gotfryd