  • Data: 2007-05-31 19:22:26
    Temat: Pytanie o eksmisje.
    Od: "Regis" <k...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Witam.

    ma taki problem.

    W miesiącu wrześniu wynająłem mieszkanie rodzinie ( dwóch młodych ludzi i
    małe dziecko). Umowa skończyła im się w grudniu. W miedzy czasie zaczęły tam
    się dziać niemiłe sprawy zwale popijawy alkoholowe!! Bardzo głośne! Nie
    przedłużyłem im umowy i nakazałem się wyprowadzić do końca marca. Oczywiście
    za czynsz też nie mam zapłacone. Do tego odcięto prąd (brak opłaty - sam
    zapłaciłem teraz).

    Więc pytanie: jakie podjąć środki w tej sytuacji?? co zrobić aby się
    wyprowadzili?

    Pozdrawiam!