  • 1. Data: 2007-05-31 19:22:26
    Temat: Pytanie o eksmisje.
    Od: "Regis" <k...@p...fm>

    Witam.

    ma taki problem.

    W miesiącu wrześniu wynająłem mieszkanie rodzinie ( dwóch młodych ludzi i
    małe dziecko). Umowa skończyła im się w grudniu. W miedzy czasie zaczęły tam
    się dziać niemiłe sprawy zwale popijawy alkoholowe!! Bardzo głośne! Nie
    przedłużyłem im umowy i nakazałem się wyprowadzić do końca marca. Oczywiście
    za czynsz też nie mam zapłacone. Do tego odcięto prąd (brak opłaty - sam
    zapłaciłem teraz).

    Więc pytanie: jakie podjąć środki w tej sytuacji?? co zrobić aby się
    wyprowadzili?

    Pozdrawiam!

  • 2. Data: 2007-06-01 06:19:28
    Temat: Re: Pytanie o eksmisje.
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Regis" <k...@p...fm> napisał w wiadomości

    > Więc pytanie: jakie podjąć środki w tej sytuacji?? co zrobić aby się
    > wyprowadzili?

    jesli sami tego nie zrobia, a ty chcesz dzialac zgodnie z prawem, to
    niestety tylko droga sadowa, i nakaz eksmisji, dodatkow niestety
    prawdopodobnie bedziesz musial im zapewnic lokal zastepczy, jesli gmina
    takich nie ma, a zapewne miec nie bedzie

  • 3. Data: 2007-06-01 07:26:22
    Od: " 666" <j...@w...eu>

    Błąd.
    JaC

  • 4. Data: 2007-06-01 08:28:58
    Od: "Henry (k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Fri, 1 Jun 2007 09:26:22 +0200, 666 napisał(a):

    > Błąd.

    Jeśli podłączyli znowu to tak, jeśli tylko zapłacił zaległości to
    dobrze bo mu odsetki nie narosną.

    Pozdrawiam,
    Henry

  • 5. Data: 2007-06-01 08:40:37
    Od: " 666" <j...@w...eu>

    Pal diabli odsetki.
    Jesli są zaległości, to ZE zwykle nie zawrze umowy z nowym klientem....
    JaC

  • 6. Data: 2007-06-01 08:44:50
    Od: "Kropelkaa" <k...@u...gmail.com>

    Użytkownik " 666" <j...@w...eu> napisał w wiadomości
    > Pal diabli odsetki.
    > Jesli są zaległości, to ZE zwykle nie zawrze umowy z nowym klientem....

    Z nimi i tak juz nie zawrze bo ZE wymaga umowy najmu (lub innego papierka
    potwierdzajacego prawo do uzytkowania lokalu) ... a tego oni od grudnia juz
    nie maja. Bo rozumiem ze ZE zerwal umowe z tymi wynajmujacymi..
    pozdrawiam

    Agnieszka

  • 7. Data: 2007-06-01 08:56:40
    Od: " 666" <j...@w...eu>

    A to akurat żaden problem, papier jest cierpliwy.
    JaC

  • 8. Data: 2007-06-01 09:18:17
    Od: "R2K" <r...@o...pl>

    Witam,

> [...]
    > prawdopodobnie bedziesz musial im zapewnic lokal zastepczy, jesli gmina
    > takich nie ma, a zapewne miec nie bedzie

    Czyli wedle prawa mogę wynając mieszkanie na 1 miesiąc - nie płacić nic i
    mieszkać sobie do woli i dodatkowo nie mogą mnie wyrzucić?

    Pozdrawiam

  • 9. Data: 2007-06-01 09:44:45
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "R2K" <r...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Czyli wedle prawa mogę wynając mieszkanie na 1 miesiąc - nie płacić nic
    > i mieszkać sobie do woli i dodatkowo nie mogą mnie wyrzucić?

    takie prawo
    a co weselsze taka "ochrona" dotyczy tylko wynajmujacych, to znaczy
    obowiazek zapewnienie lokalu zastepczego, jesli bylbys wlascicielem tego
    mieszkania, to mogliby sie wywalic na bruk

  • 10. Data: 2007-06-01 09:46:46
    Od: Goomich <g...@u...to.wp.pl>

    "szerszen" <s...@t...pl> naskrobał/a w

    > a co weselsze taka "ochrona" dotyczy tylko wynajmujacych, to znaczy
    > obowiazek zapewnienie lokalu zastepczego, jesli bylbys wlascicielem
    > tego mieszkania, to mogliby sie wywalic na bruk

    Kto mógłby? Właściciel?

    --
    Pozdrawiam Krzysztof Ferenc
    g...@u...to.wp.pl UIN: 6750153