  • 1. Data: 2004-07-09 11:02:30
    Temat: Pytanie laika do fachowcow :-)
    Od: Andrzej <n...@w...pl>

    Witam.
    Jestem w trakcie pisania pracy na temat spamu i nurtuje mnie pewien
    problem. A mianowicie znalazlem w necie informacje, ze ustawa z 2 marca
    2000 r.
    "O ochronie niektórych praw konsumentów oraz odpowiedzialności za szkodę
    wyrządzoną przez produkt niebezpieczny" w artykule 6 ustęp 3 mowi:
    "Posłużenie się
    (...) pocztą elektroniczną (...) w celu złożenia propozycji zawarcia umowy
    może
    nastąpić wyłącznie za uprzednią zgodą konsumenta". Chodzi mi po glowie, i
    chcialbym
    to potwierdzic, ze zakup towaru w sklepie jest forma umowy. Czy to prawda?
    A jesli
    tak, to czy wyslanie reklamy produktu poczta elektroniczna mozna traktowac
    jako
    propozycje zawarcia umowy?

    Z gory bardzo dziekuje za odpowiedzi.

    Pozdrawiam, Andrzej

  • 2. Data: 2004-07-09 13:12:02
    Temat: Re: Pytanie laika do fachowcow :-)
    Od: "Robert Tomasik - praca" <r...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Andrzej" <n...@w...pl> napisał w wiadomości

    Z tego co pamiętam w tej sprawie wypowiedział się chyba Sąd Najwyższy, albo
    któryś apelacyjny. Reklamy nie są ofertą handlową.