  • 21. Data: 2017-10-29 18:20:57
    Temat: Re: Pytanie
    Od: Kris <k...@g...com>

    Zwykły debil nie przedsiębiorca. Na sąsiedniej grupie w podobnym tonie "zadaje
    pytania"
    Mam nadzieję tylko że to tzw "jednopostowiec" - wpadł tu przypadkiem nabrudził i
    zniknie

  • 22. Data: 2017-10-29 18:40:32
    Od: marcin <m...@g...com>

    W dniu 2017-10-29 o 18:20, Kris pisze:
> [...]
    pytania"
    > Mam nadzieję tylko że to tzw "jednopostowiec" - wpadł tu przypadkiem nabrudził i

    odczep się chłopie ode mnie, zadałem normalne pytanie, co nabrudziłem ?

  • 23. Data: 2017-10-29 18:40:53
    Od: marcin <m...@g...com>

> [...]
    pytania"
    > Mam nadzieję tylko że to tzw "jednopostowiec" - wpadł tu przypadkiem nabrudził i

    i w jakim tonie zadaje pytania na sasiednich grupach? napisz

  • 24. Data: 2017-10-29 19:00:36
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Kviat ...

    > I weź teraz traf na takiego "przedsiębiorcę"...

    Prawda, ze przerazajace?

    > Serio teraz młodzież mówi "dobra suka" jako komplement i jest to
    > normalne, czy ten koleś to zwykły patol, który przez przypadek
    > zabrał się za robienie biznesu i tylko jemu wydaje się to normalne?

    Wydaje mi sie ze moze byc czesc spoleczenstwa ktora dokładnie tak
    podchodzi do komplementowania...

    > Może on to na poważnie napisał, a tylko mi się wydaje, że to jakaś
    > patologia? Pytam, bo może nie nadążam za zmianami i powinienem
    > dostosować język żeby być zrozumianym i zwiększyć przychody...

    :)
    Zalezy od twojego targetu

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Jaki jest szczyt odwagi???

  • 25. Data: 2017-10-30 08:32:51
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 2017-10-29 o 17:25, Kviat pisze:

    > Pytam, bo może nie nadążam za zmianami i powinienem dostosować język
    > żeby być zrozumianym i zwiększyć przychody...

    Chooj wie?
    ;)

  • 26. Data: 2017-10-30 08:49:18
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu niedziela, 29 października 2017 17:25:54 UTC+1 użytkownik Kviat napisał:

    > Pytam, bo może nie nadążam za zmianami

    Za takimi ziomami co to partnerka ich kontrahenta skomplementowana została
    określeniem "dobra suka" nie nadążysz;)

    >i powinienem dostosować język
    > żeby być zrozumianym i zwiększyć przychody...

    Na jakieś forum się wbij czy innego fejsbuka gdzie tacy ziomowie się udzielają i
    potrenuj najpierw;)

  • 27. Data: 2017-10-30 10:33:30
    Od: Trefniś <t...@m...com>

    W dniu .10.2017 o 08:49 Kris <k...@g...com> pisze:

> [...]
    > została określeniem "dobra suka" nie nadążysz;)

    > Na jakieś forum się wbij czy innego fejsbuka gdzie tacy ziomowie się

    Warto też oglądać Warsaw Shore na MTV, oraz zacząć wsłuchiwać się w
    piosenki disco-polo.
    Nowe trendy w komplementowaniu dam prezentuje niejaki Zenek w "Łysy Anioł
    Fajne masz piź...ko".
    Nie będę tego linkował, znajdziesz na YT.

    To chyba tzw. człowiek 2.0 które lansuje TOK FM?

    --
    Trefniś

  • 28. Data: 2017-10-30 11:19:25
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    W dniu niedziela, 29 października 2017 18:01:59 UTC+1 użytkownik marcin napisał:
    > wy nigdy nie zemścicie i ogólnie :)

    Ale tramwaj we wtorek i salceson.

    L.

  • 29. Data: 2017-10-30 14:22:55
    Temat: Re: Pytanie [kurwa v. dobra suka]
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2017-10-29 o 11:07, marcin pisze:

    > ostatnie pytanie
    > czy policja, sad czy prokuratura zajmuja sie takimi głupotami(nawet nie
    > pisanymi publicznie tylko na maila bo mi podniosł cisnienie)

    Jak ma układy to mogą się zająć i ciśnienie podnieść jeszcze bardziej.

    > oczywiście jakby doszło do sprawy to bym brał prawnika, to jest
    > oczywiste, nawet biorę na tą gdzie mnie nazwał publicznie oszustem co
    > sąd z marszu powinien orzec karę

    Bardzo będziesz zdziwiony jak doprowadzisz do sprawy a on udowodni
    że faktycznie jesteś?

    Pozdrawiam

  • 30. Data: 2017-10-30 16:15:15
    Od: witek <w...@g...pl>

    On 10/28/2017 10:59 AM, marcin wrote:
> [...]
    > jestem oszustem itd - wątek został wykasowany po jakimś czasie... ale
    > jak ten ktoś to napisał - napisałem mu na maila że składam wniosek do
    > sądu. zaczął się śmiać, wymienilismy się mailami, w końcu zobaczyłem na
    > FB że ów człowiek ma zaledwie 18 lat więc napisałem mu że jest
    > gówniarzem i żeby wziął na sprawe swoją dziewczynę bo jest dobrą suką :)
    > napisał mi maila że przesadziłem i że zgłasza sprawe. dla mnie to jest
    > paranoja.
    > ps. osoba ta napisała pare razy wątek mnie pomawiający (screeny
    > posiadam) ja mu sprawę założe, bo przez to straciłem klientów i

    Podaj jaki to biznes robisz, zebym przypadkiem na ciebie nie trafił.
    Faktycznie, wyższej kultury to nie reprezentujesz.