  • Data: 2006-11-03 01:07:44
    Temat: Punkty karne - Policja v. Sąd Grodzki.
    Od: "Tomi" <t...@w...neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam.

    Od pewnego czasu dręczy mnie pewna kwestia.

    Przykład:

    Policja zatrzymuje mnie za jakieś (jakiekolwiek) wykroczenie drogowe.
    Proponuje mi punty karne i mandat kredytowany.

    Zakończenie 1:

    Przyjmuję mandat i punkty. Wszystko jasne.

    Zakończenie 2:

    Nie przyjmuję mandatu. Idę do sądu i tam przegrywam sprawę. Czy sąd ma
    podstawy prawne, abym otrzymał punkty karne?? Co się dzieje z punktami,
    których nie otrzymałem od Policji nie przyjmując mandatu?? Czy sąd może
    podwyższyć ilość punktów dopisanych na koncie??

    Zakończenie 3:

    Nie przyjmuję mandatu. Idę do sądu i tam wygrywam sprawę. Jakie podstawy
    prawne regulują kwestie sądów i punktów za wykroczenia drogowe??

    Dziękuję za poradę.

    Pozdrawiam.

    TOMI.