  • 1. Data: 2006-05-16 09:14:11
    Temat: Publikacja danych prywatnych
    Od: "Tomek" <t...@w...pl>

    Pozwoliłem pewnej instytucji na publikację prywatnego adresu i tel. kom. Nie
    było tam precyzowane gdzie, ale domyślnie dotyczyło to specjalistycznego
    informatora branży, w której pracuję. Niestety ostatnio instytucja ta tak
    się rozpędziła że hurtowo skopiowała wszystkie dane na publicznie dostępną
    stronę internetową. Pozwolenie im cofnąłem.
    Ile zgodnie z prawem mają czasu w tej publicznej kartotece na uwzględnienie
    tego, że cofnąłem pozwolenie na podanie w niej moich prywatnych danych ?

    Tomek

  • 2. Data: 2006-05-17 13:01:16
    Temat: Re: Publikacja danych prywatnych
    Od: "Tomek" <t...@w...pl>