  • 41. Data: 2017-07-12 02:56:36
    Temat: Re: Ptaki a zafajdany samochód
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Pszemol"

    > I sąsiedzkie, zgodne współżycie nakazuje Ci umyć samochód bez zbędnego
    > marudzenia jeśli staruszka sąsiadka może mieć dzięki Tobie odrobinę
    > radości
    > na starość dzięki temu że wydasz 12 złociszy na myjnię raz na tydzień.
    > ---
    > Raz na tydzień to Ty się myjesz

    Codziennie prysznic biorę. Czasem dwa razy dziennie. Ale Ty się możesz myć
    kiedy chcesz :-)
    ---
    A gołąb czy tam inny ptak ile razy robi na samochód dziennie ? To tak często
    się myj

  • 42. Data: 2017-07-12 02:59:45
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Pszemol"

    > To nie muszą być detergenty (może być sól z kół) a jednak nie wolno.

    Spłukać Ci auto czystą wodą nikt Ci nie zabroni. O detergenty chodzi w
    zakazach.
    ---
    Taka teza ?

    > PS. Jak wiadomo lakiery coraz bardziej ekologiczne to i mniej trwałe. A
    > ptasie gówno nie przestrzega unijnych dyrektyw i jest nadal tak samo
    > toksyczne a może i bardziej niż kiedyś.

    To musisz jeździć z buteleczką ze spryskiwaczem i ściereczką i zmywaj jak
    tylko zauważysz nowe, póki nie wyschnie, wtedy trudniej zmyć.
    ---
    No i jak zaparkujesz samochód to nie odchodź tylko go pilnuj

  • 43. Data: 2017-07-12 03:01:30
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Pszemol"

    > Wszędzie gdzie tylko się da!
    > ---
    > A gołębie niech Ci robią na głowę

    I szpaki!
    I wróble!
    I jaskółki!
    I sikorki!

    A nawet nietoperze, a niech tam :-)
    ---
    Co z dzięciołami ? Wydają się być użyteczne w tej dyskusji choć w nieco
    innym sensie

  • 44. Data: 2017-07-12 03:03:25
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "t-1"

    > To może chcesz fotkę gniazda gołębi z mojego balkonu ?

    A może masz fotkę gniazda szczura z piwnicy?
    ---
    Całkiem trafne porównanie, ale nie, nie mam

  • 45. Data: 2017-07-12 03:04:46
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "z"

    > A drzewo, drzewo (co karmi ptaki) też powinno dostawać mandat ?

    Jak wyjdzie takie prawo to oczywiście że TAK :-)
    ---
    To może jak ktoś bierze kasę za parkowanie to powinien coś robić z tymi
    drzewami ?

  • 46. Data: 2017-07-12 04:10:45
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    re <r...@r...invalid> wrote:

> [...]
    > ---
    > No i jak zaparkujesz samochód to nie odchodź tylko go pilnuj

    Nie bój żaby, jak wrócisz ze sprawunków za godzinę to nie wyschnie jeszcze
    tak bardzo jak wyschłoby czekając na mycie auta za dwa dni.

  • 48. Data: 2017-07-12 04:10:46
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    re <r...@r...invalid> wrote:

> [...]
    > ---
    > To może jak ktoś bierze kasę za parkowanie to powinien coś robić z tymi

    Absolutnie nie powinien robić niczego z drzewami.

  • 47. Data: 2017-07-12 04:10:46
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    re <r...@r...invalid> wrote:

> [...]
    >
    > A nawet nietoperze, a niech tam :-)
    > ---
    > Co z dzięciołami ? Wydają się być użyteczne w tej dyskusji choć w nieco

    :-)) to Ci się udało.

  • 49. Data: 2017-07-12 12:22:46
    Od: "Stokrotka" <o...@g...pl>

    Jak udowodnisz, że ptaki nie były państwowe, a prywatne, to możesz do
    właściciela ptaka o odszkodowanie się ubiegać.
    Ptaki dzikie, także gołąb miejski, dodatkowo będący pod częściową ohroną, są
    państwowe, a dokarmianie poza latem jest zalecane .

    Podobno bywają spraje odstraszające ptaki , cena 15 - 50 zł za około 500ml.
    Nie testowałam. Podobno działa też ocet, ale ma tę wadę, że szybko paruje i
    pszetaje śmierdzieć i działać.

    --
    (tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

  • 50. Data: 2017-07-12 15:19:21
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    >W Chinach karmili gołębie środkami antykoncepcyjnymi zmieszanymi z
    >pokarmem
    >i tak się ich pozbyli - zaproponuj to w swojej Spółdzielni.

    Kiedy ?

    W Chinach to kiedys sie wrobli pozbyli znacznie prostszymi srodkami.
    A potem byl głód ..

    >Nie, bynajmniej, ale mnie niepotrzebne cierpienie niczyje nie cieszy.

    Tak nawiasem mowiac, to golebie czy inne gawrony w miastach sa coraz
    mniej zdziczale i nie chce im sie przed samochodami uciekac, gdy np na
    drodze siedza.
    A potem trzeba malowac :-)

    J.