  • 31. Data: 2007-04-21 10:19:14
    Temat: Re: Psy...
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    krys napisał(a):

    > Ja tam nie chciałabym się z tym misiem spotkać. Wcale przyjaźnie do
    > ogrodzenia nie leci. Wygląd no niczym nie świadczy.

    no widzisz, bo tak go wychowano, ale gdybys sie przyjaznei zawsze do
    niego usmiechala, dala mu czasem jakiegos cukierka to by Ci pyszczek
    wystawial do pocalwoania.

    Na kazdego jest sposob :)

    A cos mi sie wlasnie wydaje ze tworzac te liste sugerowano sie wygladem,
    a tyworzacy nie byli zbytnio obiektywni (moze wlasciciele pudelkow albo
    kociarze :) )

    --
    http://www.niesfornazyta.pl/
    Pierwszy stacjonarny czytnik for typu phpBB/phpBBbyPrzemo (windows/linux)

  • 32. Data: 2007-04-21 10:19:32
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    krys napisał(a):

    > Ja tam nie chciałabym się z tym misiem spotkać. Wcale przyjaźnie do
    > ogrodzenia nie leci. Wygląd no niczym nie świadczy.

    owczarek niemiecki tez tam jest ?

  • 33. Data: 2007-04-21 10:23:12
    Od: Artur <s...@r...pbz>

    Dnia Sat, 21 Apr 2007 11:44:39 +0200, szerszen napisał(a):

    > masz na poparcie tej tezy jakis pragraf czy tylko tak ci sie wydaje

    Jak napisałem w poprzednim poście, szczegóły są ustanawiane po poziomie
    prawa miejscowego/lokalnego.
    "Materiałem wejściowym" jest art 77 KW. o ten przepis opartych jest
    większość zapisów w prawodawstwie lokalnym, szczegółowo precyzujących
    sposób wyprowadzania psa /przeważnie kaganiec + smycz/. Przepis dający
    samorządowi lokalnemu możliwość określenia sposobu wyprowadzania psa wynika
    z Ustawy z dn. 13.09.1996r. "O utrzymaniu czystości i porządku w gminach"
    roz 2, art. 3 pkt 4 oraz art. 40 ust. 3 i 4, art. 41 ust. 1 Ustawy z dnia
    08.03.1990r. o "Samorządzie gminnym".

    > bo wg mnie to jest dowolnosc wyboru, albo smycz albo kaganie

    Dlatego tobie proponuje dokładnie zapoznanie się z prawem miejscowym tam
    gdzie "wypuszczasz" swojego psiaka. Jak to w prawie bywa przepisy "ogólne",
    "rządowe" określają pewne ramy, a władza lokalna wydaje przepisy
    szczegółowe. Jeśli prześledzić większość ustawodawstwa lokalnego nakazuje
    zakładanie kagańca i prowadzenia psa na smyczy. Owszem, terytorium Pcimia w
    którymś miejscu się kończy, ale zaczyna się obszar innej miejscowości,
    gdzie też obowiązuje prawo lokalne.

  • 34. Data: 2007-04-21 10:29:40
    Od: krys <k...@p...onet.pl>

    Sowiecki Agent napisał(a):

    > no widzisz, bo tak go wychowano, ale gdybys sie przyjaznei zawsze do
    > niego usmiechala, dala mu czasem jakiegos cukierka to by Ci pyszczek
    > wystawial do pocalwoania.

    Przeczytaj sobie charakterystykę tej rasy. To nie jest słodki miś. On
    zachowuje się zgodnie z wzorcem. Dla porównania podobnie misiowaty
    berneńczyk jest rzeczywiście misiem. I wcale nie trzeba mu dawać
    cukierków;-P

    --
    pozdrawiam
    Justyna

  • 35. Data: 2007-04-21 10:30:43
    Od: krys <k...@p...onet.pl>

    Sowiecki Agent napisał(a):

    > owczarek niemiecki tez tam jest ?

    Za tym ogrodzeniem - nie.

    --
    pozdrawiam
    Justyna

  • 36. Data: 2007-04-21 10:34:12
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    krys napisał(a):

> [...]
    > zachowuje się zgodnie z wzorcem. Dla porównania podobnie misiowaty
    > berneńczyk jest rzeczywiście misiem. I wcale nie trzeba mu dawać

    no przeciez tyle lat spedzilem z takim :)
    no i jeszzce obce 'przekabacalem', wlasnie takie co sie na poczatku
    rwaly do ogrodzenia gdy sie przechodzilo obok posesji :)

    Rownie dobrze mozna powiedziec ze skoro ktos jest murzynem to jest
    agresywny i bedzie przestepca :)

  • 37. Data: 2007-04-21 10:34:41
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    krys napisał(a):

    > Za tym ogrodzeniem - nie.

    :) nie, na liscie niebezpiecznych.

  • 38. Data: 2007-04-21 11:40:49
    Od: "Angie" <j...@o...eu>

    Użytkownik "Sowiecki Agent"
    .pl> napisał w
    wiadomości news:f0cna0$8eq$1@inews.gazeta.pl...

    > te liste jacys debile robili,

    Tu sie zgodze, bo sa na niej rasy praktycznie jednostkowo wystepujace w
    polsce. pelna lista to 11 ras

    1) amerykański pit bull terrier;
    2) pies z Majorki (Perro de Presa Mallorquin);
    3) buldog amerykański;
    4) dog argentyński;
    5) pies kanaryjski (Perro de Presa Canario);
    6) tosa inu;
    7) rottweiler;
    8) akbash dog;
    9) anatolian karabash;
    10) moskiewski stróżujący;
    11) owczarek kaukaski.

    Angie

  • 39. Data: 2007-04-21 11:46:30
    Od: "Angie" <j...@o...eu>

    Użytkownik "Sowiecki Agent"
    .pl> napisał w
    wiadomości news:f0cna0$8eq$1@inews.gazeta.pl...

    > te liste jacys debile robili,

    Tu sie zgodze, bo sa na niej rasy takze praktycznie jednostkowo wystepujace

  • 40. Data: 2007-04-21 13:48:02
    Od: Jasek <j...@p...onet.pl>

    Sowiecki Agent wrote:

    > niezupelnie fantazja z tym bzykaniem, ja juz mialem okazje trafic na
    > zboczonego psa :)

    Moze nie powinienem pytac, ale jak bylo?

    Jacek