  • 151. Data: 2007-04-24 12:32:04
    Temat: Re: Psy...
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    ps napisał(a):
    > Sowiecki Agent napisał(a):
    > (..)

    > No tak, masz rację. Ciekawe czy byś był taki spokojny, gdybyś miał
    > przejść obok lwa. Nawet na smyczy.

    nie rozmawiamy o lwach a o psach i ludziach.

    --
    http://www.niesfornazyta.pl/
    Pierwszy stacjonarny czytnik for typu phpBB/phpBBbyPrzemo (windows/linux)

  • 152. Data: 2007-04-24 12:32:08
    Od: ps <p...@g...pl>

    Sowiecki Agent napisał(a):

    > nie rozmawiamy o lwach a o psach i ludziach.

    Nie rozmawiamy o napadach, gwałtach i pobiciach, a o pogryzieniach.

  • 153. Data: 2007-04-24 12:39:48
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "ps" <p...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Nie rozmawiamy o napadach, gwałtach i pobiciach, a o pogryzieniach.

    tylko pobicia, napady i gwalty sa czestsza plaga niz pogryzienia

  • 154. Data: 2007-04-24 12:40:01
    Od: ps <p...@g...pl>

    szerszen napisał(a):
    > Użytkownik "ps" <p...@g...pl> napisał w wiadomości

    > tylko pobicia, napady i gwalty sa czestsza plaga niz pogryzienia

    Pewnie dlatego, że jest więcej ludzi niż psów.

    Wypadków samolotowych też jest dużo mniej, niż samochodowych.

    :)

  • 155. Data: 2007-04-24 12:44:23
    Od: Olgierd <n...@o...com>

    Dnia Tue, 24 Apr 2007 14:40:01 +0200, ps napisał(a):

    > Pewnie dlatego, że jest więcej ludzi niż psów.

    W Polsce jest ok. 10 mln psów. Ciekawe czy statystyka pogryzień/napadów
    też tak wygląda.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd || http://olgierd.bblog.pl
    http://www.allegro.pl/item186353104_nikon_fm2.html

  • 156. Data: 2007-04-24 13:41:47
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    ps napisał(a):

    > Nie rozmawiamy o napadach, gwałtach i pobiciach, a o pogryzieniach.

    tyle ze napady, gwalty i pobicia dokonuaj ludzie ktorych mijasz nacodzien

  • 157. Data: 2007-04-24 15:07:48
    Od: Piotr Kubiak <p...@m...liamg>

    Olgierd wrote:

    > Wiesz co, mnie kiedyś zaczepiło paru łebków na ulicy, wieczorem.
    > Rozumiem, że powinniśmy ogłosić godzinę policyjną?

    Wiesz, w telewizji niedawno mówili, że jakiś pijany kierowca potrącił
    przechodnia. To co, mamy zakazać jazdy pod wpływem?

    ps. Wiem, TV kłamie.

    --
    Pozdrawiam,
    Piotr Kubiak

  • 158. Data: 2007-04-24 15:38:36
    Od: Cyb <c...@n...poczta.nie.spamuj.onet.wypad.pl>

    On Tue, 24 Apr 2007 14:14:00 +0200, "szerszen" <s...@t...pl>
    wrote:

    >Użytkownik "ps" <p...@g...pl> napisał w wiadomości

    >dobry dowcip

    z ogrodzeniem hektara ziemi to troche przesada, ale jak sie ma
    zwierze, to trezba tez miec warunki dla tego zwierzaka.

    skoro ty chcesz uzywac publicznego terenu do hodowania tam twojego
    psa, to sasiad z dolu moze uzyc korytarza w bloku do hodowania krow, a
    mlody chlopaczek z naprzeciwka moze hodowac w miejskiej fontannie
    piranie, prawda?
    bo piranie nie atakuja, jak nie czuja krwi - wiec mozna je spokojnie
    hodowac w fontannie miejskiej ;-)
    a to ze czasem cos ciapna kontrolnie to juz pech tego co wlozyl reke -
    mogl nie wkladac...

    wszystkie 3 przypadki sa jednakowe - tylko jakos nie widze, zeby ktos
    na korytarzuu w bloku hodowal krowy, piranii w fontannach tez nie
    widuje...

    pozdarwiam,
    Cyb

  • 159. Data: 2007-04-24 16:48:06
    Od: Artur <s...@r...pbz>

    Dnia Tue, 24 Apr 2007 17:07:48 +0200, Piotr Kubiak napisał(a):

    > Wiesz, w telewizji niedawno mówili, że jakiś pijany kierowca potrącił
    > przechodnia. To co, mamy zakazać jazdy pod wpływem?

    Nooo w gruncie rzeczy to jest *już* zakazane prowadzenie pojazdów pod
    wpływem. Ale nie rozumiem - czy Tobie nie odpowiada taki zakaz?

  • 160. Data: 2007-04-24 17:49:53
    Od: Piotr Kubiak <p...@m...liamg>

    Artur wrote:

    > Ale nie rozumiem